Inc Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Brukernavn: Inc Utfordring: Former og farger Deltakernivå: SuperPingle (selvoppnevnt egenkategori) Utstyr: dSLR Ja, det er vel på tide å poste noe fra mine dager i April. Som selvutnevt superpingle kan strikken tøyes litt. Var ikke sikkert jeg ville klare så mye som 2-3 bilder i uken.. Her er ifra uke1 Uke2 Uke3
tomsi42 Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Selv som uperpingle, så har du fått fotgrafert litt av hvert. Det midterste i uke 2 og et første i uke 3 er det beste synes jeg. Tom
arnold_layne Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Nr 2 i uke 2 var et flott motlysbilde ja. Liker siluetter i svarthvitt. Før jeg klikket på thumbnailen av kranen kunne jeg ikke fatte hvordan du hadde klart å få til en så ren og fin bakgrunn
Trondster Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 Det var noe fint "død svane" over hvitveisen i uke 3. Likte bildene av flassende mailing, og kranen var jo genial - samme opplevelse som arnold_layne!
Inc Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Skrevet 2. mai 2009 Min siste uke gikk til helsike. Ingen bilder fra meg i uke 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå