Gå til innhold

[AoC]Løst]Problemer med Game card


Anbefalte innlegg

Kort oppsumering:

-jeg spilte trial og syntes det var kult

-jeg kjøpte AOC og Game Card

 

Problem:

jeg taster inn aktiveringskoden og kommer til å velge mellom "Create new subscription" og "Upgrade subskription (brukernavn)" og velger Upgrade. Her går det ikke ann å velge Game Card som betalingsmetode, bare credit card. Så jeg skjekker Create new. der viser det seg at jeg kan velge Game Card og credit card som betalingsmetode.

 

Noen tips om hva jeg gjør nå? :hmm: (har ikke veldig lyst til å lage ny bruker, har en 28 Assassin etter trialen.)

Endret av Traskelabb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også prøvd trial, og etter hva jeg tror, så er det ikke full versjon du har i maskinen når du har spilt trial. Kan det ha noe med det å gjøre?

 

Mener å huske at trial er på rundt 7gb, mens fullversjonen er på rundt 15. Så når den sier upgrade, mener den vel å gå fra trial til ordentlig, og da mener jeg også å huske at du ikke får med deg personen du har bygget opp i trialversjonen.

Lenke til kommentar

Har lasta ned hele versonen, jeg kom i lvl 28 med min assassin. kom vekk fra Tortage i lvl 19 (Trial versonen dekker kun dette) upgrade er å forbedre brukern fra en Trial bruker til bruker.

 

Men kan de gå ann å betale med Credit kort i en månded for å så ta de neste to med Game card??

Endret av Traskelabb
Lenke til kommentar
Har lasta ned hele versonen, jeg kom i lvl 28 med min assassin. kom vekk fra Tortage i lvl 19 (Trial versonen dekker kun dette) upgrade er å forbedre brukern fra en Trial bruker til bruker.

 

Men kan de gå ann å betale med Credit kort i en månded for å så ta de neste to med Game card??

 

Ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...