Jakindra Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 (endret) Jeg ser etter en gaming-laptop til 8-8500 kr. Jeg har sett en del rundt, men er ganske usikker på hvaslags pc jeg ønsker å kjøpe meg. Pcen skal brukes til WoW, skolearbeid (må kunne tas med på skolen) og nettsurfing. Jeg har allerede en ekstern skjerm og tastatur, så oppløsning på skjerm betyr ikke så mye for meg. Pcen må også støtte spill som er litt kraftigere enn wow, da jeg tester en del forskjellig for jobben. Ønsker også at den kan vare mer enn ett år. Kravene jeg har satt opp for pcen til nå ligger rundt: 4GB RAM 320 GB HDD, ev 250 GB 7.2 rpm over 2 GHz CPU, helst borti 2.4 elno grafikkort på mellom 512 og 1 GB dedikert grafikkminne 15.4" skjerm da poenget er at den skal kunne tas med Har sett på litt diverse, men usikker på om de er verdt prisen. Noen eksempler er Multicom og HP vet at kravene mine kan være litt store i forhold til pris. takker for alle forslag =D Edit: vet at multicomen kommer uten operativsystem. Endret 18. april 2009 av Jakindra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå