Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Treg trådløs internett


Anbefalte innlegg

Etter å ha hatt internett som fungerer helt ypperlig både med og uten tråd, har nå den trådløse biten begynt å tulle. Får perfekt opplastingshastighet, men nedlastingen ligger på 5kbit/s. Dette gjelder alle maskiner jeg prøver å koble til trådløst.

Jeg har en Linksys WRT54G2 Trådløs Bredbåndsrouter som ble satt opp automatisk som aksesspunkt. Som router og dhcp-server bruker bruker jeg speedtouch 516i.

 

Skjønner ikke helt hvorfor den trådløse tilkoblingen ikke funker mens jeg får opp hastigheten med en gang jeg kobler til kabel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter å ha hatt internett som fungerer helt ypperlig både med og uten tråd, har nå den trådløse biten begynt å tulle. Får perfekt opplastingshastighet, men nedlastingen ligger på 5kbit/s. Dette gjelder alle maskiner jeg prøver å koble til trådløst.

Jeg har en Linksys WRT54G2 Trådløs Bredbåndsrouter som ble satt opp automatisk som aksesspunkt. Som router og dhcp-server bruker bruker jeg speedtouch 516i.

 

Skjønner ikke helt hvorfor den trådløse tilkoblingen ikke funker mens jeg får opp hastigheten med en gang jeg kobler til kabel.

 

Kabel er din venn:P Har du prøvd å bytte frekvens?

Lenke til kommentar

Ja er fornøyd med kabel jeg, men min kone liker å sitte med sin bærbare og da er det greit å ikke måtte strekke kabel rundt omkring, samt at det er greit å kunne surfe med min mobil.

Tviler på at det skulle ha noe å si om jeg byttet frekvens, det er bare 1. annet trådløs nettverk i området (synlig). Og det er ikke gjort noen forandringer på det så hvorfor virker det ikke lenger nå når det gjorde det før. Men jeg skal teste det når jeg kommer hjem fra jobben. Er det noen andre som har noen gode råd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...