Gå til innhold

Norge tildelt nye havområder, ca 3 ganger så mye olje/gass mener ekspert!


hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

synd... gleder meg til Norge blir kvitt oljen og flertallet av asylsøkere og trygdemissbrukere må begynne å jobbe...og ikke bare stappe nesa ned i oljen...samme med politikerne, gleder meg til oljen tar slutt slik at de må begynne å satse på ting vi virkelig trenger her i landet og ikke alt annet tull- bare fordi vi har råd. Jeg mener det må bli populært å styrke kjernetjenestene (skole, politi, brann, helse) ikke bare bygge operahus og klippe snorer på broer...

Lenke til kommentar
Kommer aldri til å bli penger av det der. Innen den tid har markedet blitt oversvømt med olje, for så å gå over på andre energikilder.

 

innen den tid?

 

La oss si at de begynner med utvinning innen 4-5 år, tror du at man har klart en totalomvending vekk fra olje og gass på den tiden?

 

At det kommer mye alternativ energi og nye energikilder er det ikke å legge sjul på, men olje og gass kommer til å regjere i en stor stund framover på verdensbasis.

Lenke til kommentar
Kommer aldri til å bli penger av det der. Innen den tid har markedet blitt oversvømt med olje, for så å gå over på andre energikilder.

 

innen den tid?

 

La oss si at de begynner med utvinning innen 4-5 år, tror du at man har klart en totalomvending vekk fra olje og gass på den tiden?

 

At det kommer mye alternativ energi og nye energikilder er det ikke å legge sjul på, men olje og gass kommer til å regjere i en stor stund framover på verdensbasis.

 

Tror du at man begynner å utvinne om 4-5 år? Det er helt urealistisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...