Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg lurer på hva jeg skal snakke om når det gjelder jenter .. :)


Gjest Guest_Usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Usikker_*

Jeg har et lite problem ...

 

Jeg vet ikke hva jeg skal snakke om når det gjelder jenter.

 

Og jeg klarer ikke føre en "normal" samtale som jeg gjør med kompisene mine til en jente ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke? Ærlig talt, hva er forskjellen egentlig? De har andre interesser, men det har da andre gutter også. Alt sitter i hodet ditt.

Begynn å prat, og ikke vær redd for å prate tull. Etter hvert som du har lært deg å prate kommer alt det andre og det vil gå bedre. Prøv å unngå å still spørsmål hele tiden. Gi faen i hvem som står fremfor deg og la det gå som det går, du dør ikke av en prat.

Endret av LOOM
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Usikker_*

Jeg vet.

 

Nesten som om jeg har noe sperre i hode mitt at "jenter" bare liker hest, siden alle likte det når jeg var liten :p

 

Men må bare spørre hvilken intresser har jenter flest nu til tider ??

Lenke til kommentar

Skal du snakke med jentevenner, så snakker du med de som du snakker med guttevenna dine.

Skal du snakke med fremmede jenter i en date-situasjon, så snakker du med hu som du snakker med guttevenna dine, men holder deg unna samtaleemnene politikk, religion, og kroppen til dama som sitter på bordet ved siden av dere. ;)

 

Ikke gjør det vanskeligere enn det faktisk er. :) Jenter er mennesker de også.

 

Hvis du virkelig sliter med å finne samtaleemner, kan det være greit å tenke ut 2-3 samtaleemner før du går ut, så du har de i bakhodet som sikkerhet hvis det skulle oppstå noen pinlige pauser. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest SvarMester

Heiiillooo

 

Ja, dette er da en sak mange tenker på ,, nedenfor er det noen emner gutter burde spørre jenter om hvis de ha litt problemer og sitter fast ..

 

- Interesser

- Reiser, hvor har du hvert . Skal du noe dette året .. osv

- Hva liker du å spise

- Hva morsomste du har opplevd..

- Hva har du tenkt å bli

- Steder hun har lyst å beøke.

 

ps. prøv å ikke kom så mye inn på skolen og ikke så mye inn kjøreste ting ( lissom hvor mange hun har vært sammen med , hvem, hvor lenge, osv)

 

Lykke til :=))

Lenke til kommentar

Hei. Du skal si nøyaktig dette:

Step 1:

 

DU: Hei

hun: Hei

du: Hva skjer?

Hun: Ingenting

du: okey, men du.. jeg har lært et triks av en kompiss, jeg vet ikke om jeg klarer det da, men kan jeg prøve det på deg?

hun: ok, hva er det da?

du: Det er et magisk triks der du skal tenke på et tall fra 1-10 så skal jeg fortelle deg hva tallet er, men du må lukke øynene.

hun: haha, ok. (hun tenker på et tall)

du: tallet var 7, ikke sant?

hun: hvis ja, - hvordan klarte du det? / hvis nei sier du bare at du må øve mer.

 

Step 2

Du: jaja, hva skal du til helgen da?

hun: Hmm, jeg vet ikke eller f. eks jeg skal på kino / fest.

du: Åja, / kjipt da / så gøy da, hva skal du se? / hvem skal på festen?

hun: bla bla bla

du: bla bla bla

 

 

når du føler at du ikke har mer og si, hvis det skjer bare sier du:

Hyggelig å prate med deg / vi snakkes siden jeg må tilbake til vennene mine.

 

du har faktisk laget en samtale her!

Endret av Phase
Lenke til kommentar

ja, det er en mal.. godt observert. Poenget er at så lenge du har noe å gå etter vil samtalen mye lettere komme av seg selv. Det er vanskelig å bare hoppe inn i en interessant samtale når du er usikker på situasjonen, og det vil lett føre til at jenta stikker, eller kommer opp med en unnskyldning om at hun må til vennene sine eller dra.

Lenke til kommentar

Om de to ikke greier å stå å snakke sammen i 5 min uten ett innøvd manus har jeg heller liten tro på det forholdet der desverre.

 

edit: blandet litt med en annen tråd her. Må dog inrømme at det å ha en håndfull teamer man har tenkt ut litt på forhånd kan være lurt.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

jenta trenger ikke være nerd for å synes den problemstillingen er er litt intr. samtaleemne vel :dontgetit:

 

hvis en gutt hadde dratt noen av de to teknikkene ovenfor hadde det nok bare blitt med den ene samtalen.. liker som regel ikke å bli intervjua i en samtale :ermm: og slike innøvde standardgreier er døll kjedelig innen du rekker å si kjedelig på pakistansk.

 

snakk om intr. ting som er aktuelle, så slipper du å høre livshistorien/fortelle om din egen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...