Mariofrans Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Spiller cod4 endel men jeg skjønner ikke hvordan jeg kan være host i et game. Når jeg spiller kan jeg se noen ganger "host ended game". Hvordan kan jeg lage et game for meg og alle de andre online spillerne?
Sny91 Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Du blir vel helt tilfeldig valgt? Og vet ikke om det selv engang, tror det er noe slikt ;]
celidog Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Hehe. Jo det er sånn at den som har spilt lengst på serveren får bli host, når hosten leaver så blir den som har vært 2 lengst i serveren til host.
Mariofrans Skrevet 15. april 2009 Forfatter Skrevet 15. april 2009 Hehe. Jo det er sånn at den som har spilt lengst på serveren får bli host, når hosten leaver så blir den som har vært 2 lengst i serveren til host. Kan hosten velga bane?
Mariofrans Skrevet 17. april 2009 Forfatter Skrevet 17. april 2009 Er det ingen som bestemmer banen da?
Mariofrans Skrevet 17. april 2009 Forfatter Skrevet 17. april 2009 Hvorfor funker ikke party invite med venner?
Mariofrans Skrevet 19. april 2009 Forfatter Skrevet 19. april 2009 ikke for meg. Hva kan være problemet tror dere?
celidog Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Det er sånn jeg fortalte det. Men det blir heller ikke plukket ut i random maps også, det er faktisk en rekkefølge. For eksempel Ambush->Backlot->Bloc, bare sa noe der. Men det er en rekkefølge ihvertfall. Og som oftest så voter jo ganske mange 'Nei' til Bloc. Så du har ikke noe makt når du er host, her er det bare om du liker mappen så voter du ikke nei til den, om du velger å ikke ha den banen så voter du nei til den eller leaven serveren.
Mariofrans Skrevet 28. april 2009 Forfatter Skrevet 28. april 2009 Håper det blir sånn at man kan velge hvilken bane man vil spille i fremtiden . Irriterende å få de dårlige banene hele tiden
Lapp1 Skrevet 28. april 2009 Skrevet 28. april 2009 Du kan det, til en viss grad. Du får folk til å vote, ellers blir det nok aldri noe form for banevalg for host
Manu333 Skrevet 28. april 2009 Skrevet 28. april 2009 Sykt plagsomt når hosten har dårlig nett, lagger noe sykt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå