Yunalesca Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Trenger å få tak i en megaupload PREMIUM konto. Noen som har passord?
Kimelimm Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Hvis jeg ikke tar feil, så er det noe warez du skal laste ned? (som er delt opp i MU linker) og du vil ha passord for å få lasta ned alle fortere? Vel desverre tror jeg ikke folk vil gi bort sånt, det koster penger, og warez er ikke lov her (Ikke si at jeg skyter før jeg spør, jeg vet godt at warez blir delt opp i MU filer.) Vel, kan desverre ikke hjelpe deg jeg altså
Yunalesca Skrevet 12. april 2009 Forfatter Skrevet 12. april 2009 Hvis jeg ikke tar feil, så er det noe warez du skal laste ned? (som er delt opp i MU linker) og du vil ha passord for å få lasta ned alle fortere? Vel desverre tror jeg ikke folk vil gi bort sånt, det koster penger, og warez er ikke lov her (Ikke si at jeg skyter før jeg spør, jeg vet godt at warez blir delt opp i MU filer.) Vel, kan desverre ikke hjelpe deg jeg altså Vet ikke hva warez og MU linker er? Jeg skal bare ha passord og login så jeg kan laste ned noe linker til et tv-show jeg følger med på, på det stedet.
Kimelimm Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Jeg har desverre ikke login informasjon [Off topic] Hvilken serie snakker vi om ?
Yunalesca Skrevet 12. april 2009 Forfatter Skrevet 12. april 2009 Jeg har desverre ikke login informasjon [Off topic] Hvilken serie snakker vi om ? Hehe, noe så "flaut" som Eastenders
cyclo Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Ulovlig nedlasting av opphavsrettbeskyttet materiale er noe vi desverre ikke kan hjelpe til med på forumet her.
Anbefalte innlegg