pepsi343 Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 (endret) jeg er ute etter lovlige ROM filer som er tatt av en nintedo kasset av typen z 64 Endret 18. april 2009 av pepsi343
pepsi343 Skrevet 11. april 2009 Forfatter Skrevet 11. april 2009 Eier du originalen? ja, v64-fil.... trenger z64-fil
Bytex Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Ikke mas etter piratkopierte ting her. Finn det sjøl, er 10000 abandonware sites der ute.
pepsi343 Skrevet 11. april 2009 Forfatter Skrevet 11. april 2009 Ikke mas etter piratkopierte ting her. Finn det sjøl, er 10000 abandonware sites der ute. dt er ikke piratkopiert.. dt er bare en mulighet...
Flymaster456 Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Det er ikke nødvendigvis ulovlig om han eier selve original spillet til N64. Selve kasetten, men en veldig god del N64 Roms er nå beskyttet mot nedlasting på lovlige sider. Og kan bare anskaffes på ulovlige sider, så hvor de kan skaffes er det ikke lov å uttale seg om her.
Hrodebert Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 (endret) Hei. Det har kommet flere rapporter på denne tråden. Ved første øyekast kan det se ut som denne tråden bryter med §8 i retningslinjene, den er da ikke tillat. Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Selv er jeg usikker på om dette stemmer i denne sammenheng da det er skjellig grunn til tvil lar jeg tvilen komme trådstarter til gode i denne sammenheng. Jeg vil også be trådstarter redegjøre for hva vedkommende vil med denne tråden og hva han konkret trenger. Endret 11. april 2009 av roberteh Korreksjon.
Flymaster456 Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Eier du originalen? ja, v64-fil.... trenger z64-fil Originalen betyr ikke et annet format av ROM-et. Det betyr selve spillet som du putter i den originale Nintendo 64 konsollen. Eier du ikke det er det håpløst å spørre etter ROMs her. ROMs som ikke kan skaffes lovlig på andre måter enn å ta dump av din egen originale kasett, men hvilken duppeditt du trenger for å kunne gjøre det, har jeg ingen anelse om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå