Gå til innhold

Leter etter gammelt smurfe-spill


Anbefalte innlegg

Jeg satt her en kveld og mimret litt om gamle spill til noen venner, selvsagt satt det jo noen der av den yngre garde som følte seg ønsket i samtalen (noe de ikke var). De nevnte et gammelt smurfe-spill, navnet inneholdt Smurfine og var cirka 10 år gammelt, mer info hadde de ikke. Jeg påtok meg ansvaret for å finne igjen spillet. Dessverre har jeg ikke kunnet lokalisert det, men håpet på noe hjelp. Er et kjøpe-spill så har leitet litt på internett etter en butikk som selger det, men har ikke funnet det.

Ettersom det er rundt ti år gammelt så er jo ikke sikkert at det er mulig å få tak i igjen, men tenkte jeg skulle prøve...

 

Håper på litt hjelp, på forhånd takk^^

 

EDIT:

Har nå sett at spillet heter Smurfene: Operasjon Smurfine (etter en post i spill man aldri glemmer på dette forumet). Men nå er neste spørsmål, er det noen som kan finne det i en buikk/nett-butikk????

Endret av Hockax
Lenke til kommentar
  • 11 år senere...
Videoannonse
Annonse

Husker å et smurte spill. Let gjennom hele youtube nesten uten å finne det.
Mener det er rundt 2006 eller noe. Husker du måtte samle forskjellige gjenstander til gamlesmurf får å redde smurfine. 
Husker du måtte blåse vekk aske fra smurfene, hoppe over ei bru, blande kjemikaler til riktig farge. 
 

edit: The Teletransport Smurf var det det hette. fra 1995 XD

Endret av Morty
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...