Kriss^ Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 (endret) Jeg skal få et av Total War spillene gratis, utenom Empire. Hvilket bør jeg velge? Har aldri spilt Total War spillene før. Hva er det beste spillet syns dere? Endret 11. april 2009 av KRISS-
Bjørnar! Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 (endret) Eg har prøvd Rome og Medieval 2. Eg trur eg ville gått for Rome, det faller meir i smak... Men du kan jo prøve ein demo fra begge og teste ka du liker Er berre litt dumt at demoen egentlig forteller veldig lite om spelet... Endret 10. april 2009 av IceWolf
Battone Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 Vil nok si at Rome er i en klasse for seg av spillene. Nå har jeg ikke prøvd Empire, venter på nytt skjermkort, men denne var t\ydeligvis ikke aktuell..
Kriss^ Skrevet 10. april 2009 Forfatter Skrevet 10. april 2009 Hadde egentlig tenkt å kjøpe Empire, men demoen ble så sykt laggy at jeg ikke gidder å kjøpe ny pc bare for det. Har tenkt å ta Rome, men venter litt, vil høre hva andre har å si og
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 Rome er eldre og har så klart litt dårligere grafikk, men settingen er bare helt spesiell og fortryllende. Spesielt hvis du vet lite om romerne. Kjøp det først, lett å sette seg inn i, vanskelig i mestre. Uansett kan du få Medieval 2 billig (burde kjøpe dette også ).
Kriss^ Skrevet 11. april 2009 Forfatter Skrevet 11. april 2009 Kan man kun være romerne i Rome? og i Medieval 2, går det an å være viking eller noe?
Ayb Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Om Empire var "sykt laggy", spørs det nok om Medieval 2 går så mye bedre. Rome er ihvertfall mye lettere å kjøre.
Bjørnar! Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Til begynnelsen kan du kun spele som ein romersk familie. Men du kan låse opp forskjellige andre folkeslag ved å utrydde dei... Det kan vere gallere, Briter, Egyptere, Sparta osv. Men dessverre ikkje vikinger
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Man kan være Norge i Medieval 2. NAbefaler deg å skaffe deg begge, men først Rome. Begge spillene har ett skitstort modding comunity så det finnes haugevis med gode mods som gjør spillet bedre også. Grunnen til at demoen av Empire lagget er enten fordi du har for dårlig pc eller så var demoen bugga for deg. Både demoen og spillet har vært ustabil og mange har fått problemer.
Kriss^ Skrevet 11. april 2009 Forfatter Skrevet 11. april 2009 Er det stor forskjell på grafikken? Jeg er litt opptatt av den, men gameplayen er såklart viktigst. Og Sindre: Er nok PC'en mnin som er litt dårlig, men har ikke problemer med lagg med de andre spillene jeg har på PC'en.
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Grafikken er ikke astronomisk bedre for å si det sånn, den største forskjellen er at i Rome ser alle soldater av samme type like ut, mens i Medieval 2 er de forskjellige. Bare søk etter trailere på youtube så ser du forskjellen.
Kriss^ Skrevet 11. april 2009 Forfatter Skrevet 11. april 2009 Grafikken er ikke astronomisk bedre for å si det sånn, den største forskjellen er at i Rome ser alle soldater av samme type like ut, mens i Medieval 2 er de forskjellige. Bare søk etter trailere på youtube så ser du forskjellen. Will do. Sorry for at jeg maser så mye, har veldig lyst å få spilt noen av disse spillene ettersom jeg har hørt at Total War serien er den beste innenfor strategispill
Battone Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Medieval var en stor skuffelse.. Kjøpte ny hardware kun for å spille dette psillet, men det holdt ikke mål.. Nå oppgraderer jeg på nytt bare for å spille Empire, så selv om dem ikke leverer hver gang så har jeg tru på serien..
Veritæs Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 Rome, er klart et bedre valg, med hensyn til at du er ny i serien og hardwaren din. Grafikken er forresten ikke all verdens forskjell heller, mest unødvendig eye candy vil jeg si.
koots Skrevet 28. april 2009 Skrevet 28. april 2009 Jeg klarte aldri å sette meg inn i Rome, så jeg spiller Medieval II og har ikke noe spesielt bra PC. 2GB Ram 1.9 X2 prosessor GeForce 7100 WinXp Må opp i 5000-6000 menn på laveste grafikk før det blir for mye lag til å spille.
Helgi Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Jeg har spilt Total War siden det eldste, Shogun: Total War. Altså vært fan i en evighet. Min klare favoritt av alle spillene er Rome, siden det var best gjennomført. Jeg spilte også Medieval II en lang tid, spillet var en klar skuffelse, og ingen bra oppfølger av Rome. Medieval var rett og slett kjedelig, men så kom en Addon - Stainless Steel, det gjorde spillet ti ganger morsomere, og for en liten stund ble spillet spillbart. Så kom Empire, enda en skuffelse som måtte spilles gjennom ett internett program som jeg ikke husker hva heter akkurat nå, heh. Likevel, spillet var ikke ferdig da det ble gitt ut, du må laste ned forskjellige patcher, og du blir irritert tusenvis av ganger fordi ting ikke er som det skal. Konklusjon - ett uferdig spill som er utgitt før tiden, idioti. Rome var det beste utgitte spillet, jeg prøvde for litt siden å gå tilbake til Rome, men.. det var som å gå tilbake igjen fra WoW til Tetris igjen. Tilslutt, så vil jeg bare si at etter all denne whiningen, så er jeg enda glad i Total War, bare drit lei av alt tullet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå