tori94 Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Hei! (Hviste ikke hvor jeg skulle poste) Jeg og klanen min skal kjøpe War og Ventrilo server men vet ikke hvor. Kunne noen av dere hjelpe meg? Evt. link ? Vil ha noe billig! Takk på forhånd!
Gaarulf Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Ville hjulpet ufattelig om du sa hvilket spill Men, somregel så koster en 14slotserver med ventrilo ca 150 kroner i måneden.
tori94 Skrevet 20. april 2009 Forfatter Skrevet 20. april 2009 Ville hjulpet ufattelig om du sa hvilket spill Men, somregel så koster en 14slotserver med ventrilo ca 150 kroner i måneden. Counter Strike: Source =D Evt.Link?
Gaarulf Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 http://www.gameservers.com/game_servers/cs...rike-server.php 80 kroner for 12slots clanserver i måneden. Men vet tror ikke du får med ventrilo på kjøpet. Om du bare skal ha en kanal med 5-6 klanmedlemmer i kan du kontakte meg på Pm så skal jeg prøve å fikse.
Ravusy Skrevet 2. mai 2009 Skrevet 2. mai 2009 Koster omtrent det samme å få fast IP adresse, det gir flere muligheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå