Gå til innhold

Hva synes du om Left 4 Dead?

Anbefalte innlegg

Hei jeg vil vite fra dere som har left 4 dead om hva dere synes om spillet? Hva som er bra og hva som er dårlig med spillet?

Det jeg synes er bra med spillet er at man kan sammarbeide med andre online spillere for gjøre ferdig missions. :thumbup:

Det som er dårlig er at spillet er alt for kort. Spillet blir veldig fort ferdig . :dontgetit:

Lenke til kommentar
Annonse

jeg og noen kompiser spilte det i to dager før det ble ekstremt kjedelig og repetetivt noe som er rart med tanke på at vi ikke spilte det så ekstremt mye heller.

Spilte igjennom alle banene to ganger på expert siden det var det eneste moduset som gjorde spillet "vanskelig" (ikke særlig vanskelig uansett dersom man hadde et godt sammarbeid, noe vi hadde) slik at det ikke bare ble SKYT SKYT SKYT SKYT SKYT SKYT.

Var knallbra de første 2-3 timene, etter det ble det bare kjedelig siden man da hadde allerede spillet igjennom alle banene og viste hva som skjedde i dem (A.I. director er ikke hva de skrøt den opp til å være)

Gidder ikke rompeslikke spillet bare fordi det er valve som har vært med på å lage det.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...