GCardinal Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Etter å ha spilt TG2 i noen timer har jeg kommet til ett sted i spillet der jeg sitter helt fast. Jeg får i oppdrag å ta over en garasje som Mangano familien kontrollerer. Løsning 1: Jeg kommer på stedet, tar ned noen vakter og går til det grønne krysset. Her tømmer jeg alt jeg har av ammunisjon, bomber, molotov osv. Men den gasstanken viser ingen tegn til skade. Har prøvd å sette bilder på grønne krysset og sette bombe på de - til ingen nytte. Løsning 2: Det er et sånt vanlig "bombe" vennlig sted på tårnet, jeg beordrer en av mennene til å sette bomben der. Alt går i flammer, men kort tid etter får jeg beskjed at bossen/eieren er dø, start på nytt. Please help
GCardinal Skrevet 9. april 2009 Forfatter Skrevet 9. april 2009 gå oppå det grønne krysset heh det har jeg gjort
MrL Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Det du må gjøre er å skaffe en i familien som kan drive med sånn flamme shit, så må du ta med deg han og få han til å tenne den på
Gjest Slettet+513 Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 ansett en Arsonist, beordre han til å sette fyr. Har du ikke plass til en kan du sette på friendly fire og kvitte deg med et overflødig gjengmedlem.
GCardinal Skrevet 9. april 2009 Forfatter Skrevet 9. april 2009 ansett en Arsonist, beordre han til å sette fyr. Har du ikke plass til en kan du sette på friendly fire og kvitte deg med et overflødig gjengmedlem. Tussen takk tenkte ikke på det enngang, var helt sikker på at bombe-mann var alt man trengte når det gjelder fyr og bomber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå