Gå til innhold

Skate Warehouse, porto og frakt ?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ny her på forumet å lurer litt på frakt og porto hos Skate Warehouse..

 

Jeg holder på å bestille noe stuff til 250$, men det er noe jeg må vite før jeg bestiller.

Hvordan står det til med frakta og portoen der og er det lurt å bestille der ?

 

Har søkt litt rundt på Google og sånn, men jeg finner ikke noe konkret.

 

Svar så fort som mulig ! ;)

Takk på forhånd, Erlend :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg er ny her på forumet å lurer litt på frakt og porto hos Skate Warehouse..

 

Jeg holder på å bestille noe stuff til 250$, men det er noe jeg må vite før jeg bestiller.

Hvordan står det til med frakta og portoen der og er det lurt å bestille der ?

 

Har søkt litt rundt på Google og sånn, men jeg finner ikke noe konkret.

 

Svar så fort som mulig ! ;)

Takk på forhånd, Erlend :)

 

 

Anbefaler deg å handle på ebay hvis du finner de samma tinga eller tilnærmet likt. Blir fort dyrt å kjøpe fra registrerte bedrifter som vil ende med dyre moms og toll-tillegg. Via ebay slepper du å betale toll hvis du bare ber selgeren sende den varen med sitt eget navn og adresse og som "gift". ta en titt innom http://www.skateloot.com , kan være en annen mulighet for skate warehouse. Skateloot finner ting fra skate, surf og snø miljøet. Alle varene ligger på ebay men synes det er mer ryddig på denne siden : )

Lenke til kommentar
Kan ikke si så veldig mye om frakt og port fra skate warehouse. Men kan si deg at du får 25% moms + tollgebyr itillegg til de $250 :)

 

Takk :)

Men vil 25% moms si at prisen blir en 25% høyere da ??

 

 

Hei, jeg er ny her på forumet å lurer litt på frakt og porto hos Skate Warehouse..

 

Jeg holder på å bestille noe stuff til 250$, men det er noe jeg må vite før jeg bestiller.

Hvordan står det til med frakta og portoen der og er det lurt å bestille der ?

 

Har søkt litt rundt på Google og sånn, men jeg finner ikke noe konkret.

 

Svar så fort som mulig ! ;)

Takk på forhånd, Erlend :)

 

 

Anbefaler deg å handle på ebay hvis du finner de samma tinga eller tilnærmet likt. Blir fort dyrt å kjøpe fra registrerte bedrifter som vil ende med dyre moms og toll-tillegg. Via ebay slepper du å betale toll hvis du bare ber selgeren sende den varen med sitt eget navn og adresse og som "gift". ta en titt innom http://www.skateloot.com , kan være en annen mulighet for skate warehouse. Skateloot finner ting fra skate, surf og snø miljøet. Alle varene ligger på ebay men synes det er mer ryddig på denne siden : )

 

Takk :)

 

____________________________________________________________________________

 

Hva med hvis jeg kutter ut decket og sånt, men bestiller klærne istedenfor ? Eller omvendt ?

 

Da blir det ca. 120 - 130$, blir det noe dyrere med tanke på tollbegyr/moms/porto/frakt ?

 

Hakke så veldig mye peiling på dette her :p

Endret av Supraa
Lenke til kommentar
Kan ikke si så veldig mye om frakt og port fra skate warehouse. Men kan si deg at du får 25% moms + tollgebyr itillegg til de $250 :)

 

Takk :)

Men vil 25% moms si at prisen blir en 25% høyere da ??

Ja, du må gange beløpet du handler for med 1,25. Husk at du må betale moms for frakten også.

 

Moms må du betale sålenge verdien på varen kommer over 200kr.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt fra SkateWareHouse med FedEx som leverandør. Det er helt feilfritt og det tok mellom 5 til 7 dager for leveringen, du får også et sporingsnummer. SkateWareHouse får 5- av meg siden de ikke har det STØRSTE utvalget :p

 

du tar 250 dollar MINUS frakta

 

La oss si det blir 195 dollar, regn da ut 195 dollar til norske

 

norske kroner / 100 x 35,7 = Pris.

 

www.toll.no for full informasjon rundt dette.

 

25% i moms

10,7% i toll

Ved kjøp av sko er det ikke toll, men det er fortsatt moms.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...