Leif Øyvind Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Er det noen som vet om elr har prøft et drit kult pc-bilspill? Me mye acticon i, bra grafik. Untaget Nedd for speed... Kan dere ramse\skrive opp noen?
Gavekort Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Test drive unlimited GTR-serien GRID Ellers kan du alltid ta en tur i den bilen du vedla, av en eller merkelig grunn...
Panny60 Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Burnout Paradise: Ultimate box --> Er det perfekte spillet for deg
Metalhue Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 (endret) Kommer an på hva du liker å kjøre. Jeg kjører en del rFactor rett og slett av den grunnen at det er så utrolig mange tilleggspakker (mods). I disse moddene så er det bl.a rally, formel 1, GT, lasterbil ++++. I tillegg så er det en del ligaer rundt om kring hvor det er stort sett ganske er bra kjøring og hjelp og få. Endret 9. april 2009 av Metalhue
ProStreetEier Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 midnight club la eller midnight club 3 er jo gøy. project gotham racing er bra men det er ingen story. for min del spiller jeg burnout paradise (bra spill men du blir fort lei. vhis du ikke her online blir det hverfalll kjedelig) og burnout 3. Anbefaler sterkt IKKE å kjøpe jucied eller import tuner spillene. test driver har jo mange fete biler men storyen er jo ikke der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå