Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Knekt hjulbolt på Toyota Carina E.


Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Skifta dekk på min Toyota Carina E '64 modell, og da jeg skulle stramme hjulmuttrene, knakk jeg ene hjulbolten rett av på ene forhjulet..

 

Lett å fikse?

Noen steder i Trondheim jeg kan fikse dette fort?

Og iogmed at det er påske, kan jeg kjøre med dette?

 

Takk på forhånd!

Endret av Babyblizz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg knakk netopp min hjulbolt, bare slo ut de så var ijen med enn hammer og satt en nye inn å stramte godt til... kjørte rundt med kun 3 bolter i 2-3 veker, sjekka ganske ofte å stramte til på det dekke... Så de er mulig å kjøre med det;) vist du har 5-bolts skal det ikke vere større problem, men blir du stoppet i teknisk kontroll tar de skiltene på stedet har eg hørt.

Lenke til kommentar
Jeg knakk netopp min hjulbolt, bare slo ut de så var ijen med enn hammer og satt en nye inn å stramte godt til... kjørte rundt med kun 3 bolter i 2-3 veker, sjekka ganske ofte å stramte til på det dekke... Så de er mulig å kjøre med det;) vist du har 5-bolts skal det ikke vere større problem, men blir du stoppet i teknisk kontroll tar de skiltene på stedet har eg hørt.

 

Har 5-bolts ja..

Lenke til kommentar

Ville aldri i verden kjørt rundt med for få bolter. Ta med bilen din til et verksted du, så får du de til å bore bolten ut. Er fort gjort, men du må jo nesten vente til tirsdagen igjen...

 

Hvis ikke du kjenner noen som har litt verktøy, og kan bruke grisepikk for å få den ut da.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...