Gå til innhold

MGS4 walkthrough webside? [spoiler!]


Ferchie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du finner kameraet bak pulten til Sunny, men får å kunne gjøre det må du: Trykke på firkant, det gjør sånn at du kan spille som Metal Gear Mk II. Så styrer du den bak pulten til Sunny, også vil du se ett kamera. Når du kjører på det kameraet vil du få det, men dette kan bare gjøres før ett oppdrag, i flyet til Otacon.

Lenke til kommentar

Joda, skjønte hva du mente, bruker å crosse rundt med MK II'en i det flyet! :p har bare ikke undersøkt så veldig mye..

 

Tenker jeg skal spare DP til stealth tingen, men den er jo sinnsyk dyr, har du noen tips til kjapp cash? bare runde spillet om og om igjen på det letteste?

 

Bruker også å sitte passivt å se på mens opprørerne blir slaktet av de andre mens jeg plukker opp våpnene. Det er ikke så veldig effektivt..

Lenke til kommentar
Joda, skjønte hva du mente, bruker å crosse rundt med MK II'en i det flyet! :p har bare ikke undersøkt så veldig mye..

 

Tenker jeg skal spare DP til stealth tingen, men den er jo sinnsyk dyr, har du noen tips til kjapp cash? bare runde spillet om og om igjen på det letteste?

 

Bruker også å sitte passivt å se på mens opprørerne blir slaktet av de andre mens jeg plukker opp våpnene. Det er ikke så veldig effektivt..

 

Da du kommer til Shadow Moses, vil Otacon be deg skrive inn ett passord. Du får vite passordet, men du skal skrive noe helt annet. Passordet du egentlig skal skrive da er 14893 (codec-nummeret til Drebin), da vil du få 100,000 DP.

Lenke til kommentar

Neida, kjørte fort igjennom det en gang på det letteste hovedsakelig for å få med storyen, tingen er at at min ps3 har vært på reparasjon i lengre tid, så fikk gjort det først for et par dager siden.

 

Såpass ja.. hadde den på nedlastning i en halvtime og da var den kommet til 3%, så tror nok jeg dropper online play da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...