Gå til innhold

[X360] FIFA09 Champions League (BETA)

Gjest Slettet-EIV2CS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan muligens spille på kveldene nå til helga. Men ikke i kveld da, av naturlige årsaker. :)

Hvorfor er det så naturlig? Jeg tenkte jeg skulle være loner i kveld. :)

Fordi det er natt til 1.mai og jeg er russ, ganske enkelt og greit i grunn. Svakt av deg.

Skrevet
Jeg gidder ikke kaste bort mer tid på Tryvann, og da er det ikke mange andre alternativer.

Var det så dårlig? :p Hørte det var ræv på fredag og ganske bra på lørdag forrige helg. :hmm: Lættis at dere ikke har noe mer lokale greier da..

Skrevet

Jeg kan ikke spille idag,eller imorgen før kvelden. På lørdag blir jeg en god del opptatt med andre ting, så det hadde vært fint visst jeg hadde fåt spilt mange av kampene mine i morgen kveld :)

Skrevet
Kan muligens spille på kveldene nå til helga. Men ikke i kveld da, av naturlige årsaker. :)

Bagh, Berbashow og Eriqo er dere i live?

Joda.

Har mulighet til å spille på dagen fredag og etter kl. 14 på lørdag.

I kveld og søndag er uaktuelt.

Skrevet

Da har jeg spilt mine to kamper mot Cyclonia, og jeg tapte begge to fortjent, selv om jeg var jævlig uheldig som ikke scoret både ett og to mål i den siste.

Tobbe 0 - 3 Cyclonia

Cyclonia 2 - 0 Tobbe

Skrevet

Trekker meg herved ifra tuneringen da aktiviteten er så laber at 200 meter sprint for snegler er en fartsfylt og spennende afære i forhold.

Jeg synes det er amatørmessig av dere som melder dere på, men ikke gidder å spille noen kamper i uka..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...