x3m_pl4yer Skrevet 24. april 2009 Forfatter Skrevet 24. april 2009 Beklager for det bildet, vet at den skal i porten over. Men skulle illustrere hvor stort eller tjukt det var. Den bygger nesten til den andre PCI-sloten. Ingen ideer hva jeg kan gjøre?
Osse Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 (endret) Hmmm, det var en problemstilling jeg heller ikke har vært borte i før, nå har jeg bygged i mye trange kabinett. Går det ikke om du setter s-ata kontakten først og så legger kabelen flat ned, før du setter inn grafikkortet. Endret 25. april 2009 av Osse
x3m_pl4yer Skrevet 25. april 2009 Forfatter Skrevet 25. april 2009 Mekket det med vinklet SATA kontakt
x3m_pl4yer Skrevet 25. april 2009 Forfatter Skrevet 25. april 2009 Da er maskinen oppe A gAr, endelig! Men la merke til at skjermkortet ble veldig varmt, eller i kobber rillene, noen som vet om et program for a sjekke gradene? Og hvor varmt kan det bli fOr jeg bOr reagere. Vet at det er off the topic og kanskje feil sted, men tenkte det ikke var nOdvendig med egen post for dette. Takktakk!
Cleaf Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Det kan være dårlig luftgjennomstrømming som har skylden i dette. Det at det virker varmt for deg er en ting. last ned et program der du kan måle temperaturen på skjermkortet. 60 grader tror jeg er midt på treet
x3m_pl4yer Skrevet 25. april 2009 Forfatter Skrevet 25. april 2009 Det kan være dårlig luftgjennomstrømming som har skylden i dette. Det at det virker varmt for deg er en ting. last ned et program der du kan måle temperaturen på skjermkortet.60 grader tror jeg er midt på treet Forslag på et program som gjør dette? Det er ganske bra luftgjeonnomstrøm.
Fred7555 Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 I CCC (Catalyst Control Center) som følger med driveren din til HD 4870, hvis du går på "Overdrive" i menyen til venstre, kan du sjekke gradene, viftehastigheten osv. + at du kan stille viften automatisk
x3m_pl4yer Skrevet 25. april 2009 Forfatter Skrevet 25. april 2009 I CCC (Catalyst Control Center) som følger med driveren din til HD 4870, hvis du går på "Overdrive" i menyen til venstre, kan du sjekke gradene, viftehastigheten osv. + at du kan stille viften automatisk Tusen takk 62grader stod det, annbefaler denne pcen til andre. Var et kjempe kjøp for bare drøye 5000!
Osse Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Mest morsomme med riggen din er at den kjører glatt ifra Denne riggen med i7 920, for ca 3000 mindre med os. Dette i spill selfølgelig. Mener der den dell riggen til 10 k, med i7 920. Noen tror at cpu avgjør om du har en god gamerigg. Riggen din vil fakitsk være ca 10% bedre i snitt, dess høyer oppløsning dess mer vill riggen din slå den der dell riggen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå