Revox Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Ok. Se det fra denne vinkelen da. Du har et ATI HD3870 som er et fullt brukbart skjermkort. Så kommer HD4870 på markedet og ATI kutter all støtte og drivere til kortet ditt. Fornøyd? Ser fortsatt ikke sammenligningen, det du sier blir jo mer som dette: Du har et HD3870 som er fullt brukbart, 8 år senere kommer ATI med HD5870 og slutter samtidig å selge det to generasjoner gamle skjermkortet HD3870 som du sitter med. Du kan fortsatt benytte deg av skjermkortet du har, men du blir nødt til å kjøpe deg et nyere skjermkort den dagen du kjøper deg en ny maskin. Missfornøyd? Ja om det faktum er at HD3870 kortet hadde fungert fint til det behovet jeg hadde. jeg prøvde å potentere det lenger oppe med andre eksempler , men det var vist ikke så lett for alle å forstå det. et eksempel til : en ting er om et lite firma bruker en gammel matrise skriver for å skrive ut fakturaene ( for å få gjennomslag ) og så tar pcen kvelden. de må kjøpe ny pc. da blir problemstillingen om den xp lisensen de har kan brukes. om ikke så blir valge om å kjøpe en ny xp lisens ( i praksis ned gradering til vista) eller om de må prøve å skaffe seg drivere til matrise skriveren. i neste omgang blir det å få programmet til å fungere til vista hvis det ikke går så må de kjøpe seg et helt nyt faktura system og ny skriver Beklager så ikke det. Men ja jeg er enig med deg i dette. Er derfor jeg synes det er trist om XP drepes da os'et er meget brukanes for veldig mange, og i noen tilfeller nødvendig for å kunne fortsette å bruke vital hardware som kanskje ikke støttes i nye os.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå