Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun gravid? --!HJELP!--


Gjest Holycrap!

Anbefalte innlegg

Gjest Holycrap!

Trenger HJELP!

 

For 3-4 uker siden hadde jeg og dama sex for første gang. Brukte ikke kondom, for hun var på P-pillen.

Den siste uken har hun ikke vært seg selv, og når jeg tidligere idag prøvde og spørre hva som var galt, ville hun ikke prate om det.

 

Hun var skikkelig sur, og sa hun hadde det tungt, og var lei. Men hun ville ikke prate om det!

Til slutt gav jeg opp og spørre, siden hun ikke ville prate om det. Da sa hun bare "Takk for at du bryr deg om følelsene mine! Det skal jeg huske!!" så stakk hun..

 

Noen jeg snakka med sa hun kunne være gravid, og det fikk meg til og tenke.

 

Spørsmålet mitt er at etter bare 3-4 uker, kan hun ikke vite om hun er gravid?

Hvor stor er sjangsen? Med tanke på at hun går på pillen?

 

Ikke faen om jeg vil bli far, er bare 17! :p

 

Er skikkelig nervøs nå :S

 

takk for svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke så lett å svare på om hun er gravid på et forum, men det beste er nok at du enten venter til hun kommer til deg og er klar for å snakke. Eller bare møter henne face to face og spør om hun er gravid, kansje hun ikke har tatt en graviditets test enda fordi hun er redd for resultatet. Men ellers så kan det jo være noe helt annet, trenger jo ikke å ha noe med graviditet å gjøre i det hele tatt, hvis dette er kun er et rykte fra noen andre! :)

 

Det er alltid en sjangse for å bli gravid uansett om det bruker kondomer, p-piller osv..

Og det går ann å se om hun er gravid nå, men man kan ikke alltid stole på graviditets tester, så det lureste er å gå til legen :)

 

Tror de fleste ikke har lyst til å bli foreldre i en alder av 17, bare ta det med ro og ikke bli stresset når du snakker med henne. Det kan bare gjøre situasjonene enda værre! Det ordner seg nok, lykke til :)

Lenke til kommentar
Trenger HJELP!

 

For 3-4 uker siden hadde jeg og dama sex for første gang. Brukte ikke kondom, for hun var på P-pillen.

Den siste uken har hun ikke vært seg selv, og når jeg tidligere idag prøvde og spørre hva som var galt, ville hun ikke prate om det.

 

Hun var skikkelig sur, og sa hun hadde det tungt, og var lei. Men hun ville ikke prate om det!

Til slutt gav jeg opp og spørre, siden hun ikke ville prate om det. Da sa hun bare "Takk for at du bryr deg om følelsene mine! Det skal jeg huske!!" så stakk hun..

 

Noen jeg snakka med sa hun kunne være gravid, og det fikk meg til og tenke.

 

Spørsmålet mitt er at etter bare 3-4 uker, kan hun ikke vite om hun er gravid?

Hvor stor er sjangsen? Med tanke på at hun går på pillen?

 

Ikke faen om jeg vil bli far, er bare 17! :p

 

Er skikkelig nervøs nå :S

 

takk for svar..

 

Oi oi oi! Ja nå er hun nok gravid, tenk nå over dette; han har vært i dårlig humør og oppført sett rart, som mange jenter ofte gjør. Joda, nå blir du nok pappa.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...