Gå til innhold

Leter etter ny telefon, prisklasse max 2000kr med fokus på internett(nettleser,epost,messenger etc)


Anbefalte innlegg

Leter etter en ny mobil til rundt 1000kr, men kan strekke meg til 2000 om det er nødvendig.

Er ikke så viktig med musikk og kamera, er mer optatt av en god skjerm, wi-fi, nettleser, messenger og slikt. Lang taletid og godt tastatur er også absolutt nødvendig. Hadde også vert fint med fullstendig tastatur, men kan gå uten.

Er en stund siden jeg kjøpte mobil sist, så vet ikke helt hvor jeg skal starte å lete, så håpte folk her hadde noen gode råd.

Endret av soi77
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dette er da uten abo antar jeg ?

 

ville tatt en nærmere titt på e51 da får du en telefon som har muligheter til og legge inn bla msn, har wifi og kan legge inn f.eks opera mini.

Er enig med E51! Har en slik en selv! Anbefales på det sterkeste! God stabil wlan antenne, kjapp og enkel i bruk. Enkelt å legg inn epost innstillinger etc.. Og ikke minst god batterikapasitet.

 

Hvis du vil ha god pris så ville jeg ha ventet litt.. Fordi det kommer nye Nokia mobiler og da går prisen sannsynligvis ned på "gamle" nokia modellene. Det kommer en nye mobiler som heter E75 og E55. E55 er på en måte bedre utgave av E51 vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...