Gå til innhold

GuitarHero eller rockband...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker å spille guitarhero, men har det ikke selv.Nå har jeg endelig litt penger igjen og har tenkt å kjøpe det :D Meeeen lurer litt på hva jeg skal kjøpe... har jo blitt så mye rart nå.. Lurer på hva dere synes , hva er best av rockband og vanlige guitarhero, eventuelt rockband og gh worldtour?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ROCK BAND!

Overlegent låtutvalg, iallefall hvis du tar med alle du kan laste ned. Jeg har lasta ned drøssevis med sanger, og har importert RB1 sangene og AC/DC track Pack sangene til Harddisken. Nå kan jeg spille 352 sanger med RB2 plata :)

Synes også layouten og designet på RB virker bedre. Hele spillet virker bedre gjennomført på en måte, trolig fordi det er laget av Harmonix som kan lage musikkspill. Tross alt de som laget de to første glimrende GH spillene også :)

Skrevet

okei ^^ Er rockband liksom best på bare trommer eller er det like morsomt å spille gitar som på vanlig guitar hero? :D Glemte å si at det er playstation 2, så er vel litt mer trasig og laste ned ?

Skrevet

Akkurat ferdig med career på World Tour og er utrolig skuffet over hvor mye drittlåter av totalt ukjente som er med.

GH3 var jo langt bedre, og jeg ville ikke anbefalt WT til noen da det rett og slett er kjedelig.

Så min stemme går definitivt til Rock Band!

Skrevet (endret)

Synes cymbalene blir litt vel mye brukt på World Tour, og bass pedalen litt vel lite brukt. Synes bandfølelsen er best i Rock Band, hvor det er enkelt og høre hvert enkelt instrument. Når det gjelder gitar så er det ofte ikke så mange noter som på GH sangene (hvor soloene er totalt overchartret), men hver note er til gjengjeld vanskeligere (mindre tidsrom å spille noten på) å treffe. Allikevel småe forskjeller og jeg synes gitar er like morsomt på RB.

Endret av mnorm
Skrevet

Tror nok jeg velger rockband^^ Hvis jeg ikke synes gitaren er like morsom som på GH er det vel bare til å kjøpe et vanlig guitarhero spill og bruke gitaren fra rockband? ^^ null stress

Skrevet

Jeg har spilt GH siden GH2 og elsker det. Har vurdert RB, men har det for morsomt med GH3 og GH: World Tour for øyeblikket. Dessuten kommer jo GH: Metallica og GH: Greatest Hits til sommeren.

Når det gjelder sangene i World Tour er jeg storfornøyd. Noen kjedelige sanger er det jo, men jeg synes det er langt flere svært bra sanger her enn til GH3. Dessuten har World Tour til Wii, og det hjelper jo veldig mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...