Gå til innhold

Her er april-mobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som en slurvete artikkel dette her. Tenker på feilene som er skrevet tidligere her, men spesielt på at dere bruker bilde av den første HTC Diamond for illustrere den nye. At det bilde fortsatt er i artikkelen er smått skremende. :nei: I tillegg er det ikke påpekt at bilde er av forgjengeren, slik at de som kanskje ikke har sett Diamond eller Diamond 2 regner med at bilde er av Diamond 2.

 

Har forøvrig et spørmål om Diamond; Navnet Diamond kommer vel mye på grunn av dekslet på baksiden som er formet som diamant. Men på Diamond 2 så er jo dekslet helt flatt og telefonen minner ikke på en diamant i designet i det hele tatt. Så hvorfor da kalle denne Diamond 2?

Lenke til kommentar

Alle kan gjøre feil. At de skriver "LG Arte" og viser bilde av Diamond 1 er altså ikke så veldig ille.

 

Det er dog litt verre at det ikke skjer noe korrigering av dette etter ett og et halvt døgn, hvor artikkelforfatteren selv i tidsrommet har publisert flere nye artikler.

Lenke til kommentar

Antar at det var en spøk. Jeg må si at jeg av erfaring kan si at menn kan mer om teknologi og duppeditter enn kvinner, men det tror jeg allikevel kan begrunnes i primærsosialisering.

 

Grunnen til at jeg reagerer er at Gomnæs nå i to artikler har gjort unødvendige feil, og det rett og slett virker som om hun(og andre forfattere i tek.no-nettverket) følger følgende formel:

"Uff, nå må jeg skrive en artikkel til -> *skrive skrive skrive* -> Phew, endelig ferdig. Gidder ikke å se over -> Publiser -> Hmmm, jeg har fått kommentarer på den lite gjennomtenkte teksten min. Samma faen... *Drikke øl og se på Paradise Hotel*"

 

Litt unødvendig om du spør meg. Hu får jo tross alt betalt for å gjøre jobben sin.

 

EDIT: Hadde visst en liten skrivefeil jeg og :)

Endret av Super8
Fjernet totalt unødvendig link
Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg reagerer er at Gomnæs nå i to artikler har gjort unødvendige feil

Ånei, så fryktelig. Hun har gjort feil i hele to artikler?

 

Det er ikke engang feilinformasjon, det er rett og slett bare skrevet på en, i dine øyne, klumsete måte. Blir du flau av å lese Amobils artikler, så er det på høy tide at du finner deg en annen mobilside.

 

Uansett totalt respektløst å legge ut hennes inntekt og skatt fordi du mener hun har gjort en dårlig jobb med denne artikkelen. Ja, de ligger åpenlyst på nettet, men det forsvarer ikke at du uten videre legger informasjonen ut på et forum som dette (har fjernet det fra innlegget ditt).

Lenke til kommentar

Enig. Selv om jeg er totalt uenig i at du fjernet linken, så skal jeg ikke kommentere dette videre - selv om det bryter med alle prinsipper om ytringsfrihet og at jeg faktisk ikke har gjort noe som på noen måte bryter reglene.

 

Jeg må si at du ordlegger deg litt skarpt til å være moderator, og jo, det er direkte feil informasjon.

 

Som sagt er grunnen til at jeg reagerer på dårlig skriving at det har skjedd gjentatte ganger i det siste, og at det er totalt unødvendig. Det er enda værre at de ikke rydder opp etter seg når de får tilbakemeldinger på rotet sitt. Hvis du kan vise til en bedre side enn amobil, så gjerne det. Men da mister hele Tek.no-nettverket enda en iherdig leser, noe som ville vært synd for dere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...