Gå til innhold

Warhammer Online: Warrior priest eller rune prist for healing


Anbefalte innlegg

Hei

 

Trenge hjelp til og velge healer.

 

Jeg liker godt rvr så er for det meste i scenarios og healer, men liker også og denge litt løs med 2h mace evt 1h og off hand også mellom healene.

 

Jeg har spillet Zealot på Destruction siden og den va veldig god men vil heller starte på Order.

 

Det jeg har nå er en level 10 Warrior priest og jeg syns det mangler litt heals og at dem er litt svakere mot min zealot på Dest siden.

 

Så jeg lure på hvordan Rune priest er, kan tro den healer bedre, men er den skrøpeligere, vil jeg merke at jeg sør fortere med light cloth armour mot min medium armour på warrior priest.

 

Eventuelt, er healene og hots sterkere på rune priest sånn at jeg i teorien tåler like mye som min warrior priest når jeg stikker avgåre med noen i hælene og jeg healer meg.

 

Og er skaden mye lavere på rune priest mot warrior priest.

 

Vel ble masse dette men håper dere klare svare på noen eller alle da jeg liker veldig godt og spilel hybrid og healere.

 

Warrior priest er jo kjekk og kansje gjør om til dps med talents/specs, men mulig ikke en rune priest kan det ?

 

Edit: Jeg spiller på en open rvr server så jeg komme til og springe rundt mye solo også så jeg må kunne og klare og forsvare meg også og ikke bare kun heale dem til døde :)

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 10 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...