Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hacking av nettside


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Assa jeg ble bannet for å legge ut samma tråden flere ganger og så stod det på den derre banmeldingen: Ta lærdom når vi sletter postene dine neste gang eller noe...

 

Vel, jeg vanker ikke på nFF, så jeg vet ikke helt hva som faktisk har skjedd, men såvidt jeg har skjønt så ble en eller flere tråder du opprettet slettet. Dette gjøres normalt fordi det du skriver om er fullstendig off-topic, eller fordi du rett og slett er usaklig.

 

Dette var din første mulighet til å ta lærdom, og endre oppførsel.

 

Når du da poster samme melding på nytt i samme forum, da er det en ren provokasjon. Hvis meldingen var off-topic første gang du postet den, så ville den ikke magisk bli OK den andre gangen. Dermed blir du bannet i en måned.

 

Dette var din andre mulighet til å ta lærdom, og endre oppførsel.

 

Når denne midlertidige banningen går ut, så poster du altså nok en melding som bryter de samme reglene nok en gang. Da har jeg ingen problemer med å forstå at moderatorene ilegger deg en midlertidig ban med en gang.

 

Dette var din tredje mulighet til å ta lærdom, og endre oppførsel.

 

Så velger du altså å dra hit, for å syte og klage over hvor kjipe nFF er. En av nFF-moderatorene ser sannsynligvis dette, og konkluderer med letthet at du ikke kommer til å lærdom av noe som helst, og at du antageligvis ikke kan tilføre nFF noe som helst av verdi. De anser derfor at de kan spare veldig mye arbeid med å bare banne deg for evig. Sannsynligheten for at du ville gjort noe som kvalifiserer deg til nok et ban innen to-tre dager ser i hvert fall ut til å være veldig høy.

 

så skulle jeg logge på neste gang å da stod deT: Prøv å vær høffelig neste gang, eller nei. det blir ingen neste gang... aner ikke hva jeg skal kunne ha gjort dem der inne for at de banner meg for alltid og ber meg oppføre meg pent når jeg er bannet derifra, das kna jeg jo liksom ikke legge ut noen tråder eller noe hvor jeg er uhøffelig, så aner ikke hva som skjer jeg nå..

 

Igjen - hva tror du at du ville oppnå med å bryte deg inn på serveren deres? Tror du at du ville funnet en forklaring du hadde forstått mer av? Tror du de ville sluppet deg inn igjen? Eller var hensikten bare å lage kvalm for de som ikke vil leke med deg?

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blant annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

den perioden jeg var bannet for å legge ut flere innlegg av samme type (som btw er lik den jeg har lagt ut her angående Macbook mini) ble aldri over. gikk en og halv dag (36 timer eller no) før jeg da var bannet for alltid. Så jeg fikk liksom ikke logget på eller blitt ferdig med perioden jeg var bannet.

 

Men nå er jeg kommer over det holdt jeg på å si så nå går det bra her, skal ikke klage mer synes bare det blir litt feil når jeg ikke fikk sjans til og logge på igjen...

Lenke til kommentar

Var egentlig ute etter helt annen informasjon. Men leste denne tråden ut fra ren nysgjerrighet.

 

Kikket på dette forumet.

Hvordan kan du være frustrert over å ikke få tilgang der?

Det diskuteres hva som er god hasj, og hvor man kan få tak i det og sikkert mye annet søppel.

 

Steng siden.

Da fikk jeg sagt mitt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...