Stifi Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Går rett på saken, Jeg kjøpte ett spill fra gamezone.no og fikk ordrebekreftelse av dem den 23.3.09. Tiden gikk, å så verken noe spill i postkassa eller på posthuset. Sendte mail til kundeservice til Gamezone. Fikk etter litt tilbakemelding på at jeg skulle hendvende meg det lokale posthuset og sjekke om de hadde pakken inne. Ringte først til posthuset og hørte om de hadde pakke til meg. Dessverre var det vanskelig å finne det, fordi de trengte enten referansenummer eller kollinummer. Som jeg ikke hadde og ba meg kontakte avsender. Gjorde det og fikk mail fra Gamezone.no: Da dette er sendt som brevpost er det ikke registrert noe referansenr eller kollinummer. Av og til hender det at brevpost havner på det lokale postkontoret, da f.eks postmannen ikke finner frem eller lignende. Du kan jo ringe og høre en gang til om dem eventuelt har noe brevpost liggende. Hvis ikke, ta kontakt. Prøvde siste forsøk på å besøke postkontoret og få snakket med de. Sa det skulle være en liten pakke, som er formet som en DVD cover. De fant ikke noe og sier det samme som sist gang: "ta kontakt med avsender og få orden på dette" Sender mail til Gamezone igjen(01.04.09) og forklarer situasjonen. Har ikke fått noe mail tilbake fra de, siden siste mail de sendte "Hvis ikke, ta kontakt" Har aldri hatt problemer med dette før, når jeg har kjøpt spill andre steder på nettet. Hvilke rettigheter har jeg som kunde og hva er det jeg gjør nå? Takker på forhånd.
michael691 Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Merkelig.. Jeg har aldri hatt problemer med Gamezone, har bestilt PS3, 3 spill, headset. Alt gikk fint. Kanskje du skrev adressen feil, og de vil ikke sende ny?
Stifi Skrevet 2. april 2009 Forfatter Skrevet 2. april 2009 Merkelig.. Jeg har aldri hatt problemer med Gamezone, har bestilt PS3, 3 spill, headset. Alt gikk fint. Kanskje du skrev adressen feil, og de vil ikke sende ny? Adressen er ikke feil. Dobbelt sjekket. Første og andre mail jeg fikk fra de: Hei. Dette er på vei til deg. Hva er adressen din? Hvor jeg da skriver adressen min. Og får mail tilbake: Da burde ikke spillet være langt unna J Tenker det kommer med posten i dag. :-) Jeg så aldri til noe spill i postkassa eller posthuset. Som sagt.
Goophy Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Posten roter bort pakker og brev iblant, da kan det fort ta en måned før den finner veien til deg (om de ikke har mistet den), vent en uke eller to til for så å etterlyse den.
Stifi Skrevet 2. april 2009 Forfatter Skrevet 2. april 2009 Posten roter bort pakker og brev iblant, da kan det fort ta en måned før den finner veien til deg (om de ikke har mistet den), vent en uke eller to til for så å etterlyse den. Høres fornuftig ut. Takker for innspill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå