herrtuug Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg vet at det er første april idag og alt som følger med, men dette tror ikke jeg er en aprilsnar. Hørte første gang om dette prosjektet i oktober i fjor. Har ikke tid å skrive en hel egen greie om dette, men linker til der jeg las det først. Ikke nødvendigvis der man får mest info, men en grei oppdatering på hva som skjer rundt det hele. http://www.gamesindustry.biz/articles/star...te-title-for-ea Så hva tror dere ? Kan noe så stort gjenopplives etter snart 20 år ? Jeg følger hvertfall ivrig med på prosjektet!! Endret 1. april 2009 av herrtuug
vikingkylling Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Er ikke akkurat første gang en gammel serie dukker opp igjen (selv The Great Giana Sisters dukker opp på Nintendo DS snart), så hvorfor ikke? Hadde vært bra med mer Syndicate.
GeirGrusom Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Syndicate Wars er det beste spillet jeg har spilt tror jeg, det var vanskelig, og dessidert det spillet med best multiplayer noensinne (synd at det funket så dårlig mer enn 2 player) Jeg gleder meg veldig til dette spillet kommer ut, og jeg har håpet de skulle lage en oppfølger i mange, mange år. Men er det bare jeg som synes Syndicate Wars var bedre enn Syndicate? virker sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå