Gå til innhold

Trenger en rask anbefaling: GTA Chinatown, Zelda: Phantom Hourglass eller Puzzle Quest: Galatrix


Anbefalte innlegg

Jeg drar til USA neste mandag og trenger noe å spille på flyet. Jeg har fra før Final Fantasy XII: Revenant Wings og Lunar Knights, men ingen av dem var det helt store. Har riktignok bare prøvd dem en liten stund, men kunne trengt et "tryggere" kjøp i tillegg. Valget står mellom GTA, Zelda og Puzzle Quest.

 

GTA: Har spilt alle bortsett fra GTA2, og alle har hatt sine fordeler og ulemper. Fordelen var at de var morsomme å spille, det var morsomt å tullkjøre over fotgjengere, lete etter de hemmelige tingene og ha det moro. Ulempen var de utrolig kjedelige oppdragene og den uengasjerende historien (ja, har spilt opp til og med GTA4).

 

Zelda: Elsket A link to the past, men gikk fort lei av Occarina of Time og Twilight Princess. Phantom Hourglass virker lovende, men er litt skeptisk da det kun styres med stylusen. Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood ble også styrt med stylusen når man angrep, men den var ofte upålitelig for å si det mildt.

 

Puzzle Quest: Spilte det første på PC, men gikk fort lei av historien. Men når det er sagt var selve puzzle-biten meget interessant, og jeg kunne gjerne tenkt meg mer av det. Har demoen til oppfølgeren på PC, men har ikke giddet prøvde den ennå.

 

Noe annet: Jeg har i hovedsak fokusert på de tre spillene, men har dere andre forslag er det bare å komme med det. Jeg vil ha noe jeg kan spille i noen minutter eller over lengre tid. Av den grunn er puzzle quest og GTA de jeg prioterer mest da jeg ikke ser helt hva Zelda kan gjøre etter at jeg har fullført det. Derimot kan jeg spille puzzle-biten i Puzzle Quest og tullkjøre i GTA veldig lenge uten egentlig å gjøre noe som helst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg bare spilt Phantom Hourglass, og det anbefaler jeg på det sterkeste.

Er selv zelda-fan og det kan sikkert ha mye med det å gjøre, men jeg tror det skal falle i smak for folk som ikke har den store forkjærligheten for Zelda.

Det å styre kun med stylusen er ikke noe problem, men for all del, de andre spillene er sikkert vel så bra som zelda-spillet.

Lenke til kommentar

Zelda har online da, men ikke mer en maks 5 timers underholdning, og da må du spille en halvtime i løpet av mange uker. GTA har nok mest replay value og morrofaktorer som kan holde deg lenge. Men zelda er veldig bra

 

 

EDIT: Jeg mener ikke at zelda er maks 5 timer, jeg mente bare online delen hvis noen misforstod.

Endret av Krissman
Lenke til kommentar

Zelda er på innkjøpslisten etterhvert, men det blir nok ikke denne gangen. Skal som sagt til USA, og hele dagen går med til reisen, bokstavelig talt. Flyet går herfra kl 07:15 om morgenen, og jeg er fremme rundt kl 11:45 om kvelden. :p

 

Har nettopp prøvd demoen til Puzzle Quest: Galactrix til PC, og den var faktisk ganske morsom og interessant. Kan nok gå med utallige timer der, så valget står mellom den og GTA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...