Duffo Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 hei det kommer ny klasse på wow!! en som kan skyte magi og bruke pil og bue også!! og han har sjempe mye armor som en warrior!! tror du det blir en sterk finde for f.eks en mage?
Pherol Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 HAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHA!!!! You made my day Duffo <3 Hakke ledd så mye på "sjempe" lenge!! Jeg poster som nr.1 i en epic thread!
Bear^ Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 For mye, alt for mye. Noen her er nødt til å lese "Aprilsnar for dummies" en gang til.
Pherol Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Rettskrivinga som er imba her da! Ler faen meg enda !!
Aachel Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 hei det kommer ny klasse på wow!! en som kan skyte magi og bruke pil og bue også!! og han har sjempe mye armor som en warrior!! tror du det blir en sterk finde for f.eks en mage? sjempedumt
raWrz Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 For mye, alt for mye. Noen her er nødt til å lese "Aprilsnar for dummies" en gang til. whaaat? finnes det en sånn? link plix
bandreas Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Vær så snille og ikke kommenter tråder som dette. 100% unødvendige av en person som desperat prøver igjen og igjen på å få statusen "moroklump" som han hadde ved sin første idiotiske tråd. Syns det bare er bortkastet tid og "rom" inne på forumet her.
Pherol Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Vær så snille og ikke kommenter tråder som dette. 100% unødvendige av en person som desperat prøver igjen og igjen på å få statusen "moroklump" som han hadde ved sin første idiotiske tråd. Syns det bare er bortkastet tid og "rom" inne på forumet her. Nei, jeg kommer ikke til å slutte å kommentere Duffos tråder.! Sitter her å venter på et nytt utsagt fra han nå
bandreas Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Så du mener faktisk, 100% ærlig, at en analfabet tråd er hysterisk morsomt? Vær så snill.
Pherol Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Yes, det mener jeg! Sorry at jeg ikke er som deg, mr. perfect
bandreas Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 (endret) Eneste jeg prøver å påpeke er at du hiver mer bensin på bålet. Metaforen er at du syns det er underholdene, altså bensin. Og at trådstarter syns det er givende og dermed lager flere idiotiske tråder som egentlig ikke er moro på en flekk. Han er da bålet. De tar bare opp plass. Ricky er en artig fyr derimot, sjekk ut han Edit: leif Endret 1. april 2009 av bandreas
Bear^ Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Ironisk bandreas er du selv med å hive bensin på bålet. Til å være en frontkjemper mot søppel er du flink til å holde slike tråder i front
Duffo Skrevet 1. april 2009 Forfatter Skrevet 1. april 2009 sjønner ikek vorfor folk blir sur på en 1 april spøk ?? lol hahaha!!!!
Bear^ Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Å var det en aprilsnarr du forsøkte deg på? Vel, gratulere, du avanserte fra fail til epic fail
Sangesland Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 sjønner ikek vorfor folk blir sur på en 1 april spøk ?? lol hahaha!!!! det som er irriterende med denne tråden er rettskrivinga di:(
Anbefalte innlegg