Gå til innhold

[PS3] FeskeFette FC - FIFA 10 CLUB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg er med igjen jeg. Jeg har prøvespilt for en annen klubb i mellomtiden så noen må invitere meg tilbake til klubben. Men vi må kaste ut alle de som ikke er aktive og bli strengere, ellers kommer det alltid til å bli sånn at vi ikke gidder til slutt og taper mye mer enn vi vinner. De jeg syntes skal ut av klubben, med mindre de henvender seg her er:

 

-Nextlivee (han har skiftet til en annen klubb)

-BaltusBrun/Colozal, får aldri spilt pga. detter ut med mindre noe har hendt

-Thorvaldo, er/var altfor sjeldent med

-Tlf, har ikke skaffet seg FIFA så da kan han like godt strykes fra lista

-Schjellin, var med 1 eller 2 ganger, og når vi spurte var han opptatt, borte eller gadd ikke

 

Resten kan få en frist til julaften på å svare på om de skal være med å starte opp FeskeFette. Noen synspunkter?

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar
Jeg er med igjen jeg. Jeg har prøvespilt for en annen klubb i mellomtiden så noen må invitere meg tilbake til klubben. Men vi må kaste ut alle de som ikke er aktive og bli strengere, ellers kommer det alltid til å bli sånn at vi ikke gidder til slutt og taper mye mer enn vi vinner. De jeg syntes skal ut av klubben, med mindre de henvender seg her er:

 

-Nextlivee (han har skiftet til en annen klubb)

-BaltusBrun/Colozal, får aldri spilt pga. detter ut med mindre noe har hendt

-Thorvaldo, er/var altfor sjeldent med

-Tlf, har ikke skaffet seg FIFA så da kan han like godt strykes fra lista

-Schjellin, var med 1 eller 2 ganger, og når vi spurte var han opptatt, borte eller gadd ikke

 

Resten kan få en frist til julaften på å svare på om de skal være med å starte opp FeskeFette. Noen synspunkter?

 

Hvilke klubb har du prøvespilt for? Nederlaget?

Lenke til kommentar
Jeg er med igjen jeg. Jeg har prøvespilt for en annen klubb i mellomtiden så noen må invitere meg tilbake til klubben. Men vi må kaste ut alle de som ikke er aktive og bli strengere, ellers kommer det alltid til å bli sånn at vi ikke gidder til slutt og taper mye mer enn vi vinner. De jeg syntes skal ut av klubben, med mindre de henvender seg her er:

 

-Nextlivee (han har skiftet til en annen klubb)

-BaltusBrun/Colozal, får aldri spilt pga. detter ut med mindre noe har hendt

-Thorvaldo, er/var altfor sjeldent med

-Tlf, har ikke skaffet seg FIFA så da kan han like godt strykes fra lista

-Schjellin, var med 1 eller 2 ganger, og når vi spurte var han opptatt, borte eller gadd ikke

 

Resten kan få en frist til julaften på å svare på om de skal være med å starte opp FeskeFette. Noen synspunkter?

Jeg var med 2 ganger, jeg ble spurt 3 ganger. De 3 gangene satt jeg enten på fylla, Otta Cup eller hos en kamerat.

Lenke til kommentar

Går det an å utvide klubben? har veldig lyst å være med i en klubb nå. Har spilt det endel så jeg kan det. Vis det er noen som er med i noen andre klubber så må de si ifra ;)

 

Går det an å utvide klubben? har veldig lyst å være med i en klubb nå. Har spilt det endel så jeg kan det. Vis det er noen som er med i noen andre klubber så må de si ifra ;)

 

PSN'en min er grefstad12 så bare legg meg til ;)

Lenke til kommentar
Fint å høre at folk er positive til å starte opp igjen. Håper vi får spilt noe i ferien, og forsetter med noen kamper i helgene fra nyttår.

 

Så lista du satt opp, over de som er inaktive på laget deres. Er det mulighet for å være med, eller er det fullt?

For å gi et greit inntrykk kan jeg si at jeg har 71 seire og 45 tap online(vanlig spill, dog). Har også spilt litt lagspill(er i en lagspill periode nå hvor jeg forbedrer meg, da jeg ikke har spilt det nok)

Så hvis det er en plass ledig, melder jeg meg til tjeneste hvis dere vil ha meg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...