Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt problemer med de nyeste direct x driverene, jeg sist installerte 9.0b. Men også ville jeg heller ha 8.1b fordi 3dmark 2001 funker ikke ed 9.0. Men det viser seg at 9.0 vil rett og slett ikke bli avinstallert eller overskrivet. Jeg prøver og installere 8.1 men da står det at 9.0 er forstatt installert, dette er ett irriterende dilemma. :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en annen men mindre tidkrevende prosses er. bare litt i regedit.

 

Som kjent vil noen benchmarkprogrammer ikke fungere helt fint med DirectX9 , men dette kan altså fikses slik at de programmene som trenger DirectX8.1 også kan kjøre med DirectX9.

 

Du gjør det ved å gå på kjør på startmenyen. Der skriver du regedit.

 

Dermed går du inn på HKEY_LOCAL_MACINE//SOFTWARE//Microsoft//DirectX. Der står det versjon 4.09. Dete må du forandre til 4.08.01.0810.

 

Da vil f.eks 3DMark og andre versjoner som krever DirectX8.1 kjøre som normalt.

Lenke til kommentar

Jeg er ganske ny her og er fornøyd med all hjelp..! :p

Men jeg får bare 9080 i 3d mark.. ikke helt fornøyd der nei.

Du ser maskinvaren min nedenfor. Skulle jg ikke fått mer egentlig..?

jaja... sikkert ikke noe jeg kan gjøre med det.

Men ETT VIKTIG spørsmål, hvis jeg kjøper ett A7N8X hovedkort enten deluxe eller ikke deluxe, kan jeg da kjøpe athlon over 2500+ med det der 333fsp styret og alt det andre, fordi mitt nforce 1 støtter ikke så mye. Støtter a7n8x 333fsp på prosessoren?? Svar på dette er du snill 8) 8)

Lenke til kommentar

Jeg er ganske ny her og er fornøyd med all hjelp..! :p

Men jeg får bare 9080 i 3d mark.. ikke helt fornøyd der nei.

Du ser maskinvaren min nedenfor. Skulle jg ikke fått mer egentlig..?

jaja... sikkert ikke noe jeg kan gjøre med det.

Men ETT VIKTIG spørsmål, hvis jeg kjøper ett A7N8X hovedkort enten deluxe eller ikke deluxe, kan jeg da kjøpe athlon over 2500+ med det der 333fsp styret og alt det andre, fordi mitt nforce 1 støtter ikke så mye. Støtter a7n8x 333fsp på prosessoren?? Svar på dette er du snill 8) 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...