Gå til innhold

Forelegg og studere i utlandet


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Da jeg var 16 år gammel ble jeg tatt for å bruke falsk legitimasjon. Jeg kjøpte øl, og fikk derfor bot på 2500. Jeg ble straffet for falsk legitimasjon, og for å ha kjøpt alkohol til mindreårige. Jeg lurer på om dette vil ha noe å si for meg når det gjelder å studere i utlandet? (australia)

 

Mvh Marius

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du var 16 år og fikk bot for å kjøpe alkohol til mindreårige? Man må vel være over 18 for å få bot for å kjøpe alkohol til mindreårige? Det falske legget er vel verre. Det er dokumentforfalskning. Men om du har fått boten, så betal den, så har du vel gjort opp for deg. Om du nekter å betale de derimot, så tror eg du får den på vitnemålet og sliter med å få studere i Australia. Kan hende eg tar feil, men.

Lenke til kommentar
Du var 16 år og fikk bot for å kjøpe alkohol til mindreårige? Man må vel være over 18 for å få bot for å kjøpe alkohol til mindreårige? Det falske legget er vel verre. Det er dokumentforfalskning. Men om du har fått boten, så betal den, så har du vel gjort opp for deg. Om du nekter å betale de derimot, så tror eg du får den på vitnemålet og sliter med å få studere i Australia. Kan hende eg tar feil, men.

 

Fikk lovbrudd for å kjøpe til noen andre også jo. Har betalt og det er nå 3 år siden, men jeg må ha visum for å studere i Australia. er usikker på om jeg får dette pga. lovbruddet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...