Gå til innhold

Daytona et bra merke?


Xazz

Anbefalte innlegg

Ser litt på skjermkort som ikke er av de dyreste og fant dette til 1200:

 

Daytona GeForce 4TI 4200,128MB DDR,TVout

 

 

Er Daytona et bra merke, evt. hvordan er støyen på de kortene?

 

Kunne gjerne kjøpt et radeon 9500 pro eller 9700 men ser ut som

de fleste webshops ikke har de på lager til en rimelig pris.

 

mvh. Xanoo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

daytona er som du kanjse vet ikke blandt de største. Jeg har et Geforce2Ti kort av de, så vet ikke om akkurat den modellen. Jeg tror du kan forvente deg hva du betaler for, ikke mer. Mitt kort bråker praktisk talt ikke, men så skal det ikke store greiene til å kjøle det heller. Jeg fikk med kortet og en cd, ikke noe mer. Som du vet er det chippen som er viktig, ikke hvem som produserer det. Produsenten har bare innvirkning på hva du får med ekstra, og til en vis grad overklokkingsmulighetene. Der kan du forevente deg "greit nokk". De produserer vist mest til produsenter som dell, compaq o.l, og det ser du på bundelen, support på siden deres o.l.

 

En annen ting er om ikke Radeon9500pro er verdt 1600-1700,- framfor Geforce4 ti4200, det tror jeg det er.

Lenke til kommentar

Kortet er helt greit. Kjøpte det til en PC jeg bygde for nevøen min for et års tid siden. Støyer ikke noe spes. Men etter å ha hatt Radeon 9500@9700 en god stund nå vil jeg anbefale deg å legge til litt mere kr og evt. vente til du får det Radeon kortet du ønsker deg. Ytelsen er definitivt bedre..

 

Andy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...