Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

windows mob device center, gjentakende popup.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg får gjentakende popup fra "synkroniseringssenteret" i windows vista. Den melder at "(telefonmodellen) nå er klar for synkronisering". popupen kommer flere ganger, på merkelige tidspunkt, uten at jeg gjør noe verken med telefonen eller synkroniseringssenteret. Det virker nesten som om den driver og rekonfigurerer seg på egen hånd.

 

popupen ser sånn ut:

 

 

 

post-62916-1238393978_thumb.jpg

 

 

 

Jeg har også fått den samme meldingen på en telefonmodell som jeg tidligere har brukt sammen med denne pcen, (kjente igjen modellnavnet), uten at denne har vært koblet til pcen i det hele tatt.

 

Jeg lurer på om det er noe feil med maskina eller programvaren til synkroniseringssenteret. Noen som har lignende erfaringer?

Endret av Spr0cket
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Se om du har noe som heter Windows Mobile Device Center. Vis du har det kan du prøve å avinstallere det.

 

takk for svar.

 

 

jeg har jo selvsagt det installert, men det er også meningen. problemet er at det ser ut til å holde på med en evinnelig konfigurering som igrunn virker litt ubegrunnet. det gjør meg litt skeptisk, også med tanke på at maskinen har hikket litt ellers også.

 

mente du at jeg burde avinstallere det for så å reinstallere det?

Lenke til kommentar
jo det jeg mente =) En mulighet er jo å formatere :p sunt å gjøre det engang iblant

 

 

jepp, det er en grei rutine. men i dette tilfellet er det ikke grunn nok til å gjøre det på grunn av denne feilen alene. jeg blir bare litt bekymra over at han "oppdager" telefonen i ett sett. jeg får vel gå for en av- og reinstallasjon av WMDC.

 

takk for svar. dersom andre har lignende erfaringer som dette, skriv gjerne et par linjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...