Gå til innhold

Polyfonisk converter??

Anbefalte innlegg

Har fåttt leia av å betale så ekstemt mye penger får å få en ringetone, så jeg tenkte jeg skulle lage noen selv.. Men vet noen om en converter som konverterer MP3 til MIDI, så jeg senere får overført de til telefonen??

(Vet jeg _egentlig_ ikke skulle ha postet denne her, men fant ingen andre steder, også er det vel ikke bare jeg som synes det er plagsomt å betale for ringetoner..)

Videoannonse
Annonse
Har fåttt leia av å betale så ekstemt mye penger får å få en ringetone, så jeg tenkte jeg skulle lage noen selv.. Men vet noen om en converter som konverterer MP3 til MIDI, så jeg senere får overført de til telefonen??

(Vet jeg _egentlig_ ikke skulle ha postet denne her, men fant ingen andre steder, også er det vel ikke bare jeg som synes det er plagsomt å betale for ringetoner..)

Den første og enkleste måten på å få gratis ringetoner på er å skaffe en kabel til mobilen din. Som regel følger det med software til å overføre ringetoner o.l.

Har du GPRS så er det enda enklere.

Gå inn på en nettside som tilbyr midi-toner, som f.eks.

http://www.geocities.com/Yosemite/Campgrou...tvfilmmidi.html

Høyreklikk på ringetonen og gå på egenskaper(properties), skriv inn URL-adressen og koble deg til GPRS og vips så er ringetonen nedlastet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...