Gå til innhold

Polyfonisk converter??


Anbefalte innlegg

Har fåttt leia av å betale så ekstemt mye penger får å få en ringetone, så jeg tenkte jeg skulle lage noen selv.. Men vet noen om en converter som konverterer MP3 til MIDI, så jeg senere får overført de til telefonen??

 

 

(Vet jeg _egentlig_ ikke skulle ha postet denne her, men fant ingen andre steder, også er det vel ikke bare jeg som synes det er plagsomt å betale for ringetoner..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må aldri finne på å betale for polytoner. Det florerer med gratis midi toner på nettet.

 

Prøv:http://home.no.net/fmobsite/midi/

 

He, det er den eneste siden jeg vet om og der har jeg lastet ned omtrent alle tonene som er.. veldig bra side, forresten..

Vet du om noen andre?

Lenke til kommentar
Har fåttt leia av å betale så ekstemt mye penger får å få en ringetone, så jeg tenkte jeg skulle lage noen selv.. Men vet noen om en converter som konverterer MP3 til MIDI, så jeg senere får overført de til telefonen??

 

 

(Vet jeg _egentlig_ ikke skulle ha postet denne her, men fant ingen andre steder, også er det vel ikke bare jeg som synes det er plagsomt å betale for ringetoner..)

 

Den første og enkleste måten på å få gratis ringetoner på er å skaffe en kabel til mobilen din. Som regel følger det med software til å overføre ringetoner o.l.

 

Har du GPRS så er det enda enklere.

Gå inn på en nettside som tilbyr midi-toner, som f.eks.

http://www.geocities.com/Yosemite/Campgrou...tvfilmmidi.html

Høyreklikk på ringetonen og gå på egenskaper(properties), skriv inn URL-adressen og koble deg til GPRS og vips så er ringetonen nedlastet.

Lenke til kommentar

Det går dessverre ikke ann å konvertere mp3 til midi, veel, et untak det finnes et program som gjør dette men denne tar bare opp div. toner fra mp3 fila, så du har ikke sjans til å høre hvem låt det er. Dette er pga at midi filer er laget sammen av 01 motsetning av mp3 som er analog lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...