Gå til innhold

Ny bærbar gaming PC til ca. 7-8K brukt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du skal ha design så kjøp en Apple laptop. Ellers så har jeg 2 gode forslag til deg med skjermer av størrelsen 15,6".

 

Denne fra Acer og denne fra Multicom. Begge med bedre ytelse enn de du nevnte.

 

Har ikke tatt hensyn til design siden gaminglaptop+designlaptop får du ikke til 7-8000kr.

Endret av fUsiOn
Lenke til kommentar
Hvis du skal ha design så kjøp en Apple laptop. Ellers så har jeg 2 gode forslag til deg med skjermer av størrelsen 15,6".

 

Denne fra Acer og denne fra Multicom. Begge med bedre ytelse enn de du nevnte.

 

Har ikke tatt hensyn til design siden gaminglaptop+designlaptop får du ikke til 7-8000kr.

 

Har en macBook Pro nå :p

Begge var fine, men skulle helst hatt 17". Men hvem av de er best?

Lenke til kommentar

Multicom laptop er best på ytelse. Den har bedre prosessor men koster litt mer i standard konfigurasjon enn Aceren gjør. Begge er gode laptoper til sin pris.

 

Skal man ha en 17" må en nok nøye seg med et Gefore 9600m GT kort under panseret, slik som den Aceren du foreslo i den første posten. Skal man ha bedre skjermkort på 17" må en desverre betydelig opp i pris. De to laptoppene jeg foreslo har Ati HD4650 skjermkort. Dette yter litt bedre enn 9600m GT, derfor jeg kom med de som forslag.

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha design så kjøp en Apple laptop. Ellers så har jeg 2 gode forslag til deg med skjermer av størrelsen 15,6".

 

Denne fra Acer og denne fra Multicom. Begge med bedre ytelse enn de du nevnte.

 

Har ikke tatt hensyn til design siden gaminglaptop+designlaptop får du ikke til 7-8000kr.

 

Apple og gaming er jo ikke akkurat synonymer da..

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha design så kjøp en Apple laptop. Ellers så har jeg 2 gode forslag til deg med skjermer av størrelsen 15,6".

 

Denne fra Acer og denne fra Multicom. Begge med bedre ytelse enn de du nevnte.

 

Har ikke tatt hensyn til design siden gaminglaptop+designlaptop får du ikke til 7-8000kr.

 

Apple og gaming er jo ikke akkurat synonymer da..

 

Så sa jeg ikke at han skulle kjøpe Apple til gaming heller. Hvis du ikke har noe nyttig å komme med annet enn å trolle så kan du la vær å poste.

Lenke til kommentar
Multicom laptop er best på ytelse. Den har bedre prosessor men koster litt mer i standard konfigurasjon enn Aceren gjør. Begge er gode laptoper til sin pris.

 

Skal man ha en 17" må en nok nøye seg med et Gefore 9600m GT kort under panseret, slik som den Aceren du foreslo i den første posten. Skal man ha bedre skjermkort på 17" må en desverre betydelig opp i pris. De to laptoppene jeg foreslo har Ati HD4650 skjermkort. Dette yter litt bedre enn 9600m GT, derfor jeg kom med de som forslag.

Ok, Hvordan tror du ytelsen på den XPS M1710en er i forhold til de du foreslo?

XPSen har GeForce Go 7950GTX(512mb). Jeg vet at XPSen ligger litt etter, men har veldig lyst på den pga utseende.

Lenke til kommentar

Nå kom XPS M1710 ut for 3 år siden, og det begynner å bli litt mye. Oldtids prosessor og gammelt skjermkort. De jeg foreslo vil yte litt mer i tillegg til at de mest sannsynligvis holder mye lenger med batteri og har HDMI+++. Men hvis du absolutt skal ha en gammel PC pga hvordan den ser ut så er det ingen som skal stoppe deg fra det.

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha design så kjøp en Apple laptop. Ellers så har jeg 2 gode forslag til deg med skjermer av størrelsen 15,6".

 

Denne fra Acer og denne fra Multicom. Begge med bedre ytelse enn de du nevnte.

 

Har ikke tatt hensyn til design siden gaminglaptop+designlaptop får du ikke til 7-8000kr.

 

Apple og gaming er jo ikke akkurat synonymer da..

 

Så sa jeg ikke at han skulle kjøpe Apple til gaming heller. Hvis du ikke har noe nyttig å komme med annet enn å trolle så kan du la vær å poste.

 

kjøper du eple så må du regne med spydige kommentarer, makan til surr.

Lenke til kommentar
Hvis du skal ha design så kjøp en Apple laptop. Ellers så har jeg 2 gode forslag til deg med skjermer av størrelsen 15,6".

 

Denne fra Acer og denne fra Multicom. Begge med bedre ytelse enn de du nevnte.

 

Har ikke tatt hensyn til design siden gaminglaptop+designlaptop får du ikke til 7-8000kr.

 

Apple og gaming er jo ikke akkurat synonymer da..

 

Så sa jeg ikke at han skulle kjøpe Apple til gaming heller. Hvis du ikke har noe nyttig å komme med annet enn å trolle så kan du la vær å poste.

 

Skal du bare komme med spydige kommentarer kan DU la være å poste

Lenke til kommentar
Vel, du kan jo faktisk installere Windows på en Mac da.. Du har vel hørt det: "The best PC is a Mac".

 

On topic:

 

Du burde lese reviews på maskiner du syns passer deg godt og finne ut litt mer om maskinen og hardware.

To meget nyttige linker når du finner deg maskin:

 

www.notebookreview.com

www.notebookcheck.net

 

Lykke til;)

 

 

Men til 7-8 k er det bare en mac du kan kjøpe, og den har innebygget grafikk fra intel (om jeg ikke tar feil)....

 

 

On topic: Ville gått for denne jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...