Gå til innhold

SNES til nyere TV


Anbefalte innlegg

Hvordan kobler jeg opp SNES'en min til en nyere TV? Funka fint back in the days når det var den "eksisterende antennekabelen" som sku inn i RF-boksen o.l.. men har jo ikke det nå.. Kan fint lite om dette, så om noen der ute har peiling på dette hadde det vært fint. På forhånd, takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan kobler jeg opp SNES'en min til en nyere TV? Funka fint back in the days når det var den "eksisterende antennekabelen" som sku inn i RF-boksen o.l.. men har jo ikke det nå.. Kan fint lite om dette, så om noen der ute har peiling på dette hadde det vært fint. På forhånd, takk.

 

Har du ikke en inngang for antenneledningen på tv'n din? :blink:

Endret av Rhyth
Lenke til kommentar
Hvordan kobler jeg opp SNES'en min til en nyere TV? Funka fint back in the days når det var den "eksisterende antennekabelen" som sku inn i RF-boksen o.l.. men har jo ikke det nå.. Kan fint lite om dette, så om noen der ute har peiling på dette hadde det vært fint. På forhånd, takk.

 

Har du ikke en inngang for antenneledningen på tv'n din? O.o

 

 

Haha, jo:p INNGANGEN er der. men har jo ikke den antennekabelsak-tingen som skal inn i RF-boksen til SNES'en.

Lenke til kommentar
Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener... Har du ikke kabelen som skal fra SNES og inn i antennekontakten på tv'n?

 

Du trenger ikke å ha noen antenne i den vettu...

 

-C-

Så det ble litt uklart ja. Nå står SNES'en tilkoblet. Fra RF-out og i antennekontakten bak i TV'n, men funker hverken på kanal 3 eller 4

Lenke til kommentar

Jeg vet at jeg kommer til å virke nedlatende nå, men jeg må forsikre meg.

 

Du vet at det ikke er kanl 3 eller 4 på fjernkontrollen ja? :)

Hvis kanalsystemet på tv'n din benytter K'er og S'er og sånn, så kan du forsøke på K03 eller K04. Kanalene som begynner med S er mye høyere i frekvenser.

 

Eller så får du kjøpe deg en slik jeg linket til over... Blir jo bedre bilde også da.

 

-C-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...