solar256 0 Report post Posted April 26, 2003 noen som vet om SNES roms sider som funker? Share this post Link to post
Hurley 2 Report post Posted April 26, 2003 http://www.google.com/search?q=snes+roms&i...UTF-8&hl=no&lr= Share this post Link to post
solar256 0 Report post Posted April 26, 2003 nah!!! du assss!! bare dritt sider man finner......sider med sperrede roms der de forklarer om copyright....jeje... Share this post Link to post
Hurley 2 Report post Posted April 26, 2003 Jaja, tror du har postet feil uansett... Share this post Link to post
solar256 0 Report post Posted April 26, 2003 feil....tja....vet ikke jeg.......var jo bevisst når jeg postet det...så.......hmm.....REGNER med jeg postet riktig!!!! ! ! ! !! Share this post Link to post
aurstad 4 Report post Posted April 26, 2003 Eh nei. Samt avataren din er 3 ganger for stor i forhold til det som er lov. max 50x50 Share this post Link to post
solar256 0 Report post Posted April 26, 2003 GREIt......fikset......SORRY!!........ ... men ja........da ble det ikke noen finalfantasy 3 på meg i kveld da.... Share this post Link to post
Nichlas 0 Report post Posted April 26, 2003 nah!!! du assss!! bare dritt sider man finner......sider med sperrede roms der de forklarer om copyright....jeje... Vel, tror ikke så mange gidder å hjelpe deg med den innstillingen du har... Share this post Link to post