Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Systemkravene til Cod5:

Intel Pentium 4 3.0 GHz or AMD Athlon 64 3200+ prosessor, 512 MB(XP)/1024 MB(Vista) RAM, 256 MB grafikkort.

 

Min Pc består av:

Amd Athlon 64 3200 prossesor+, 1024mb RAM (xp) og skjermkortet er et PowerColor Radeon X800PRO 256MB GDDR3.

 

Det som skjer når jeg startet opp Cod5 er at jeg hører kun lyden, men skjermen er svart. Når jeg rører rundt på musepekeren hører jeg at jeg er borti knapper ovs. Er det noen her som vet hva som er galt? Jeg har da alle systemkravene i orden. Cod 4 går bra på pc'n.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym konto
Hei.

 

Systemkravene til Cod5:

Intel Pentium 4 3.0 GHz or AMD Athlon 64 3200+ prosessor, 512 MB(XP)/1024 MB(Vista) RAM, 256 MB grafikkort.

 

Min Pc består av:

Amd Athlon 64 3200 prossesor+, 1024mb RAM (xp) og skjermkortet er et PowerColor Radeon X800PRO 256MB GDDR3.

 

Det som skjer når jeg startet opp Cod5 er at jeg hører kun lyden, men skjermen er svart. Når jeg rører rundt på musepekeren hører jeg at jeg er borti knapper ovs. Er det noen her som vet hva som er galt? Jeg har da alle systemkravene i orden. Cod 4 går bra på pc'n.

 

Hadde faktisk samme problemet. Jeg hadde for dårlig skjermkort og måtte kjøpe meg nytt. Etter jeg hadde installert det nye så fugerte det som bare det.

Tror kanskje at du også har for dårlig skjermkort. På dvd-koveret mitt så står det at minimum for skjermkort er: Shader 3.0 eller bedre. 256 MB NVIDIA. Geforce 6600GT. Eller ATI Radeon 1600XT eller bedre.

Tror kanskje at skjermkortet ditt er for dårlig, dessverre.

Du får kjøpe deg et nytt et. Da skal det nok fungere skal du se ;)

Lenke til kommentar
Gjest Anonym konto

Du kan jo kjøpe deg en HIS Radeon HD4850. Jeg synes dette kortet fungerer utmerket. Bare pass på at hovedkortet ditt har en ledig PCI-express slot. Og at du har kraftig nok strømforskyning.

Endret av Anonym konto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...