Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blod under sex (doggy)


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest trist_jente

Hver gang typen tar meg bakfra så begynner jeg å blø kraftig fra skjeden. Det er rent blod som kommer ut, og dette skjer kun når han tar meg bakfra i skjeden. Kjenner somregel ingen smerter.

Dette ødelegger mye, siden det var begges favorittstilling helt til dette nå nylig skjedde.

Er 17 år og går på p-piller. Håper aldeles ikke det er en slimhinne på utsiden av livmoren? Hva mener dere det kan være/komme av? Har aldri vært gravid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hver gang typen tar meg bakfra så begynner jeg å blø kraftig fra skjeden. Det er rent blod som kommer ut, og dette skjer kun når han tar meg bakfra i skjeden. Kjenner somregel ingen smerter.

Dette ødelegger mye, siden det var begges favorittstilling helt til dette nå nylig skjedde.

Er 17 år og går på p-piller. Håper aldeles ikke det er en slimhinne på utsiden av livmoren? Hva mener dere det kan være/komme av? Har aldri vært gravid.

Først og fremst er det lurt R du ta dette opp med gynekologen din.

Jeg antar følgende ting:

  • Du har ingen smerter før, under eller etter samleien.
  • Du har ikke SOS. Trofast partner og "en" fast partner.
  • Dette er noe nytt og du har brukt p-piller over tid.

Det du skriver kan være en form for breakthrough bleeding, eller, hormonresistent blødning.

Dette er forårsaket av kroppen har blitt resistent på p-piller hormoner og som igjen føre til metrorrhagia (uregelmessig blødning).

 

Eller det kan være av andre årsaker.

Derfor er det viktig å ta kontakt med gynekologen din.

Endret av Vaio
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...