Christoffero89 Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Jeg hadde gått for 42PG6000. En mer HDMi, Optisk lyd ut, USB og litt annet snacks. Samt en penere tv å se på. px80 har 3hdmi. component, composit, SD kortleser i fronten, 2scart, OPTISK lyd ut. tror dette holder i haugevis:) har tven selv og er nå fornøyd med den:) Hva mer en PX80 heter din? sist jeg sjekka hadde ikke PX80 optisk. min heter th-42px81fv klin lik px80 bare med rikstv. 42" har optisk men det har ikke 37" av samme tv
Tuttebobo Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Jeg sjekka fysisk en PX80EA i går, og den hadde ikke.
mab Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Skrevet 24. mars 2009 Den det er snakk om her i tråden, 42". hva vil man bruke optisk til ? føler meg ikke helt med på den fronten....
tevil Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Sende digital-lyd fra tv til stereo/surround-anlegg. Hvis du skal vente på tv så kan du sikkert vente i evigheter. Kommer nok alltid noe bedre/billigere... Kjøp tv nå og vær fornøyd i flerfoldige år, eller vent i flerfoldige år og bli fornøyd.
mab Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Skrevet 24. mars 2009 Sende digital-lyd fra tv til stereo/surround-anlegg. Hvis du skal vente på tv så kan du sikkert vente i evigheter. Kommer nok alltid noe bedre/billigere... Kjøp tv nå og vær fornøyd i flerfoldige år, eller vent i flerfoldige år og bli fornøyd. Godt sagt! Hva er egentlig Forskjell på scart og halv scart?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå