Mapster Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 (endret) Jeg holder på å utarbeide et prisforslag til et "multimediarom" for en ungdomsklubb jeg driver. Jeg vet hvordan jeg ønsker å ha det, men er veldig usikker på hva man faktisk må kjøpe for å kunne få det slik. Så derfor trenger jeg litt hjelp. Oppsettet slik jeg ønsker det er en god HD-prosjektor (har sett litt på Sony HW10 på avshop.no), blu-ray (+dvd) spiller og surround. I tillegg skal vi kjøpe inn Wii og Xbox-360. Løsningen må være enkel i bruk, slik at når alt er installert så skal hvem som helst klare å bruke systemet. Det elementet jeg er mest i stuss på er egentlig hva jeg må ha for å koble alt sammen slik at det er enkelt å bytte lyd- og bildekilde. Når det kommer til lyd, så er ikke det så viktig for oss med lyd av ypperste kvalitet. Det er heller fokus på pris og robusthet, da det er mange brukere. Budsjettet vårt ligger rundt 40 - 50 000 kr. Håper noen kan gi meg et spark i riktig retning. (wii og xbox, m/spill osv. er på et annet budsjett) Endret 23. mars 2009 av Mapster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå