Gå til innhold

Forumtreff Bergen III - Aftermath!

KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte å vente til mandag, og sende PM for bekreftelse. Er endel som er på interessant-listen, som ikke har skrevet noe i denne tråden. Sender PM til alle på den listen på mandag som en påminnelse og spørsmål om bekreftelse om de kommer eller ikke ^^

Høres det bra ut?

Skrevet

Haha, jeg er blakk.. Så med mindre noen vil donere en flytur tur/retur Bergen på meg melder jeg desverre pass.

Skrevet
Jeg regner med jeg tar turen om ikke noe annet kommer opp. :)

+1. Kan ikke si sikkert, pga mulig jeg får eksamen som jeg må forberede meg til den helgen. Er det helt nødvendig å vite om jeg kommer eller ikke?

Skrevet

Neida. Det er ikke helt nødvendig. Men det er greit å vite ca hvor mange vi blir. Og det er greit å vite hvem vi skal forvente kommer, slik at vi ikke går fra noen. :)

Skrevet

Jeg er litt usikker om jeg kommer eller ei, men kan sette meg opp som 35% aktuell, har en del delvis uklare planer, eller rettere sagt:

Andre folk har delvis uklare planer for aktiviteter jeg skulle/burde være med på...

Skrevet

Jeg som hadde gledet meg til grilling/bading... Blir det bowling blir jeg faktisk ikke med tror jeg, det er gøy nok det, men om jeg ikke får det til blir jeg så sinnsykt gretten og det er ikke gøy for noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...