mohansno Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Etter å ha installert Call of Duty 4 på min splitter nye gamermaskin som har DirectX 10 får jeg opp følgende feilmelding når jeg skal starte spillet: "Programmet kan ikke starte fordi d3dx9_34.dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å installere programmet på nytt." Under installasjonen ble jeg spurt om jeg ville installere DirectX 9c (som fulgte med spillet), men valgte å ikkje installere dette da jeg ble usikker på om DirectX 10 da ville bli avinstallert. Kan dette ha noe med problemet å gjøre? Skal jeg bare installere DirctX 9c uten at det vil påvirke allerede installert DirectX 10? Maskinen min kjører Vista Premium 64-bit.
k-orm Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 I Vista er både DX9c og DX10 allerede installert. Prøv og installer oppdateringene (patch) til spillet. Det er også stor sansynlighet å finne svar på problemet ved og google feilmeldingen: Fra geekstogo.com-forumet: Okay, lol I have the fix, download this and put it in your COD 4 directory: d3dx9_34.dll
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Last ned DirectX 9 på nytt, og installer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå