Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får prøve meg på Thunder frosted. Har også sett et review på youtubw av Jakobssons Wintergreen. Visstnok en meget god snus.

Frosted og Wintergreen er sykt gode! Det må virkelig prøves. Men det er ikke noe man har en rull av. Man blir fort lei om man bare snuser en av de .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får prøve meg på Thunder frosted. Har også sett et review på youtubw av Jakobssons Wintergreen. Visstnok en meget god snus.

Var det Snusify sin review? Isåfall har jeg sett den også. Må kjøpe meg en boks ;)

Skrevet

Var det Snusify sin review? Isåfall har jeg sett den også. Må kjøpe meg en boks ;)

Jepp, snusify :D

Skrevet

Hjernedøde meg har funnet ut hvorfor det bare er en av 15 ganger snusen ligger så perfekt som den gjorde på Ajacos bilde - stjerneformasjonen. Jeg hadde hørt om den, men jeg trodde N&J også brukte den. De gangene jeg altså har fått stjerneformasjonen var ved å kjøpe Catch. Så, er det noen som har en liste, evt link, til hvilke snuser som bruker stjerneformasjonen?

Skrevet

Man knar da snusen før den går inn uansett, så hvilken side eller hvor hardt det inni posen er jo lite relevant. Har aldri møtt noen som ikke knar på posen før den går inn.

Skrevet

Hvis jeg har dratt meg til butikken i en litt full tilstand og greid å med et uhell kjøpt portion så bruker jeg ikke til vanelig å kna på den, men såklart hvis snusen er veldig dårlig plassert i posen så gjør jeg jo det ;)

Skrevet

Jeg gjør som regel ingenting med original portioner. White bruker jeg sjeldent, liker litt smak, men jeg tror jeg knar litt da. Legger ikke merke til sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...