Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det fint å ha en tappekran inni pcen? I såfall hvordan? jeg har en 12v kompressor liggende... Går den ann å bruke? Hva mer trenger jeg?.. Har ett gammelt kabinett liggende... hadde en ide om å sette vanntanken der. 8)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dæven.. bygd en diger vanntank i et kabinett så den fylte hele kabinettet :woot: Hadde vært konge, men ikke så veldig LAN vennlig da :roll:

Skrevet

Litt offtopic, men det er nok tøft med en kran ja ;)

En voksen jeg kjenner litt har en båt, og under i et lite "hanskerom" i båten hans, har han en kran, og der kan han trykke på enknapp, så kommer de 96 ut :D

Skrevet

En voksen jeg kjenner litt har en båt, og under i et lite "hanskerom" i båten hans, har han en kran, og der kan han trykke på enknapp, så kommer de 96 ut :D

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Skrevet
Må ta en homer: Ahhh! Coke *sikle*  :woot:

Ehm.. Trur han heller sier: " ahhh.. duff!!"

Men så er det jo ingen dårlig idé heller å ha en eller annen form for ølkran med øl som kommer fra en peltierkjølt tønne eller.no :woot:

• 4 uker senere...
Skrevet

jævlig bra :lol:

Skrevet

Hva er varmeledningsevnen i brus og øl?

kan jo kjøre det i anlegget, så kan man tappe litt av tanken når man er tørst, og så fylle på mer senere ;)

lage et rom under floppy'en inn der man setter koppen så trykker man en tast for å fylle ;)

Skrevet

...og hvis det er kullsyre, vil den gå til h****te i pumpa, og du vil enten få ett sinnsvakt overtrykk i systemet, som tilsvarer lekkasje, eller du må "ventilere" det slik at den overflødige lufta går ut, og da vil drikken smake drit. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

husker i gode gamle dager, da du kunne laste ned en gratis kopp holder?--

hva med å sette tappe kranen inn over en cd rom, så har du både tappe kran og kopp holder, om du skulle bli litt ustød av all tappingen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...