mondema Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg kobler til min Sony Ericsson s500i som vanlig, men plutselig kjenner ikke PC'n igjen USB-enheten. Det står at ingen drivere er innstallert for enheten, men jeg vet ikke hvor jeg finner disse (hva søker jeg på? Finner ingenting). Har forsøkt feilsøking og enhetsbehandling i Windows, ingenting hjelper. Oppdatert, deaktivert+aktivert drivere og rullet tilbake drivere, det fungerer heller ikke. Innstallert PC-Suite, som er programmet som følger med telefonen, men det funker ikke det heller Kan noen hjelpe? Siter Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Har du prøvd "legg til ny maskinvare" ? Siter Lenke til kommentar
mondema Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Har du prøvd "legg til ny maskinvare" ? Jepp.. får bare beskjed om at enheten fungerer som den skal, men usb-enheten er forsatt ukjent. Hmpf Siter Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Siter Lenke til kommentar
Torzie Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg har det samme problemet med min Sony Ericsson w595! Den har alltid fungert som normalt, helt til en dag da det stod at datamaskina ikke kjente igjen usb-enheten. Skjønner ikke åssen det kan ha seg. Jeg har prøvd på andre datamaskiner, men det samme kommer også der. Kan det være instillinger på mobilen eller noe, kanskje? Hvis ikke er nok mobilen rett å slett ødelagt selv om den funger helt fint ellers. Pussig problem, og irriterende siden jeg vil ha inn musikk & div! Ingen her som har noe svar på det? Hadde vært takknemelig hvertfall : ) Siter Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Går det ikke an og bruke Min Datamaskin og åpne mobilen derfra? Går utifra at du bruker no programm so skrur seg på når moblien kobles til. ? Siter Lenke til kommentar
Torzie Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Det skal jo komme opp en slags "flyttbar disk" som liksom er mobilen uansett om man har innstalert sony ericsson pc suite å sånn også da. Men det står bare at usb enheten ikke kjenner den igjen:( har egentlig prøvd alt, så den er nok ødelagt :s Siter Lenke til kommentar
covah Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 I mange tilfeller bruker dette å løse seg ved å skru telefonen av og på igjen. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.